O noua locatie, noi preocupari


Dragii mei, va era dor de mine?
Mie imi este dor de voi, de vizitatorii si de prietenii virtuali care imi raspundeau mereu la postari, de gradina mea si de tot ce experimentam si invatam zi de zi din experienta proprie sau din postarile prietenilor gradinari.
De cand m-am mutat de la draga mea gradina, am cam neglijat si blogul, pe de o parte din cauza lipsei timpului, acum ocupandu-ma de alte hobby-uri , dar si din cauza ca imi este atat de dor de gradina incat incerc sa nu ma gandesc prea mut la asta, sa nu ma apuce nostalgia.
Si, cum va spuneam, acum am alte hobby-uri care tin de handmade si care ma fac sa stau foarte mult timp pe fotoliu sau canapea.
Asa ca, am inceput sa simt diverse dureri in locuri in care atunci cand dadeam cu sapa zilnic  nu le simteam (pentru ca atunci aveam dureri prin alte locuri hahaha) .
Si, daca tot stau eu cu o mana pe croseta si cu alta pe tastatura calculatorului, am inceput sa caut, pentru noua casa, solutii de amenajari si imbunatatire a confortului.
Nu zic, iar voi sa nu spuneti la nimeni, dar mai intai am cautat articole pentru gradina ))) Nu de alta dar nu ma pot dezvata de vechile obiceiuri, chiar daca ma fac sa ma gandesc la casuta mea si la cat de bine era acolo. Dar imi fac si noi planuri de viitor care, desigur, includ o casa cu gradina.
Si, din cautare in cautare si din site in site, am dat peste http://www.somproduct.ro care m-a captivat cu totul. Are o multime de articole pentru casa si gradina, promotii, reduceri si livreaza cu transport gratis in toata tara.
Dar, daca intrati putin pe site….wow, o sa va indragostiti de ce este acolo. O gama larga de produse si de o calitate fara repros.
Am vazut ca au si showroom-uri in tara, in Bucuresti, Brasov si Cluj. Deci, la Bucuresti cu mine imediat ce vin din concediu 
SomProduct mi se pare un brand demn de luat in seama .
Deja am pus ochii pe cate ceva si mi-am facut o lista de dorinte asa ca ma pun pe facut economii 

Am pus ochii pe niste saltele in primul rand, pentru ca nu le-am schimbat de….ceva timp  si ar cam trebui.
Voi cand v-ati schimbat ultima data salteaua de pat?
Sau, ca sa fiu mai exacta si sa aflu ce ma intereseaza de fapt :)) va intreb: la cati ani va schimbati voi saltelele ?

5 gânduri despre „O noua locatie, noi preocupari

  1. Este greu sa renunti la gardina dar cateodata este necesara o schimbare…
    Am intrat si eu pe site dar preturile mi se pare exagerate…un sezlong din lemn 1300 de lei? OMG…nu
    Salteaua am schimbat-o chiar acum 2 luni. de fapt este prima saltea cumparata si a fost cam 1200 de lei…si isi merita toti banii. Intr-adevar este un pic cam tare pentru fundul meu dar este buna pentru spate mai ales cand ai probleme cu spatele.

  2. Intr-adevar a fost greu sa renunt la gradina si la casa abia ridicata,dar important este sa am copiii la o scoala mai buna.
    Nu m-am uitat chiar la toate produsele,dar mie mi se par de o foarte buna calitate. Si calitatea costa , nu se poate altfel.Probabil ca se justifica cumva pretul ala in esenta lemnului.
    Da,o saltea buna face multe pentru sanatatea spatelui. Si eu am probleme si stiu ce inseamna

  3. Eu mi-am schimbat salteaua anul trecut si deja e plina de valuri. Nu stiu cum sunt acestea, dar nu recomand nimanui sa isi ia din supermarketuri.

Lasă un răspuns

