Gradina mea cea noua


Asta este gradina mea de legume, iar mai jos este gardul de la poarta. In poze apare doar exteriorul, dar mai am o fasie de pamant tot cam la fel de mare si pe interior, pentru flori 😦

Asta este tot 🙂 Ma invart de 3 ori si gata 🙂

Nu am pozele cu ea inainte sa o curat, cand avea balariile pana la umar de inalte si in curte si la drum. Acum,dupa cateva ore de munca, arata asa. In gradina de legume am pus deja arpagic, usturoi, mazare, marar si salata verde. L primavara,dupa ce le mancam, voi pune rasaduri de ardei, vinete si rosii.

Noroc ca mai am si gradina de la Bila( cea de 1000m2) pe care , deocamdata, o pastram si voi pune si acolo cartofi, dovleci, dovlecei, fasole si altele care nu atrag atentia prea tare. Nu de alta,dar voi merge doar de 1-2 ori pe luna acolo si sa nu ma trezesc ca muncesc degeaba daca pun rosii si ardei.

Acum pozele:

DSCN1153 DSCN1152 DSCN1149 DSCN1151 DSCN1148 DSCN1147

 

16 gânduri despre „Gradina mea cea noua

  1. S-O STAPINESTI SANATOASA SI ASA MICA CUM E! VEI VEDEA SI CA MUNCA ESTE LA FEL CA SI LA CEA MAI MARE. DOAR CA O TERMINI MAI REPEDE.SI GRADINA MEA ESTE MICA;APROX.180 MP.DAR AM PUS DE TOATE INTOTDEAUNA SI PENTRU UZUL FAMILIAL AM DE TOATE. SI PENTRU ZACUSCA SI BULION CHIAR SI REZERVA DE BULION DIN ANII TRECUTI. TREBUIE DOAR SA CHIBZUIESTI SI SA PUI CU MASURA TOTUL. ITI SPUN DIN EXPERIENTA!

  2. Vad ca ai in dotare si o broscuta odata cu gradina :).N-am prea inteles eu bine cum e noua gradina, dar astept sa ne-o mai prezinti cand va fi cu recolte pe ea.

  3. buna Victoria !!!… si eu ma bucur ,c-a avut Dumnezeu grija, sa ai un pic de gradinuta, sa nu ai de mers la piata, pe mine asta ma facut sa cultiv in gradia … n-umi placea sa merg la piata… ( aia e prea scumpa, aia nui buna etc…). sanatate multa .

    1. Mare dreptate ai Ileana.Si,de cand am vazut cu ochii mei cat stropesc cei care cultiva pentru vanzare in piata,mi-a cam pierit cheful de cumparat de la piata.
      Sanatate multa si tie si o toamna cat mai lunga si frumoasa.

Lasă un răspuns

