Punct si……….de la capat ))))


Pentru ca……… si deoarece , calatorului ii sade bine cu drumul, si noua, pentru ca tot ne-am mutat de vreo 3 ori in ultimii 10 ani, am zis ca ….hai sa fie inca o data :)))

Nu, a 4-a nu e cu noroc. A 5-a va fi probabil (sa nu zic ca e sigur ca nu se stie niciodata :)))

Pentru ca de 2 ani faceam naveta pana la gradinita (in Mihailesti acum 2 ani si in Cornetu anul trecut)  pentru David, anul asta, pentru ca David e clasa 0 iar Rebecca grupa mica la gradi si nu ii pot lasa la program prelungit ca sa ii ia tati dupa-masa la 5 in drum spre casa (ca si el facea naveta zilnic la Clinceni :))) am decis sa lasam tot ce am construit (din nou) in urma, si sa ne mutam in Mihailesti, unde sunt scoala si gradinita copiilor.

Nu va ganditi ca ne-a fost usor. Cel putin mie mi-a fost extrem de greu. De un an ne gandim la asta, si tot de un an am suspinat si suferit pentru munca, efortul si tot ce am indurat ca sa ne facem casuta si sa imi amenajez gradina mea draga.

Anul asta au intrat pe rod pomii si vita de vie cumparate acum 2 ani in primavara, iar gradina a fost mai productiva si mai frumoasa decat in oricare din ceilalti 4 ani in care am avut grija de ea, de parca ar fi vrut sa ma faca sa plang si mai mult dupa ea.

Intr-un final m-am resemnat si, inSeptembrie, cand a fost codul portocaliu de vant si ploaie si am simtit cum imi muta vantul masina (cu tot cu mine la volan si copii in spate) de pe sosea, am hotarat ca nu voi putea face tensiune zilnic , ori de cate ori vremea va fi rea, mai ales ca vine si iarna (pe care rusii o anunta a fi una dintre cele mai groaznice de pana acum) .

Asa ca am lasat parerile de rau deoparte si i-am spus sotului meu ca vreau sa ne mutam cat mai repede. Nu de alta dar, cu cat ne mutam mai repede, cu atat reuseam sa nu ma mai gandesc prea mult la asta.

Asa ca am facut-o, si iata-ne acum in Mihailesti, intr-un apartament  mare, cu 3 camere, dintr-o vila cu 2 apartamente. Marea mea fericire este ca am si o bucatica de gradina de vreo 50 m2 in care imi pot pune florile si cateva legume :P, iar apartamentul este mare si aerisit. Nu la propriu 😛 Aerisirea la propriu o facem noi acum… haha

Stau la parter si , daca la strada am sub geam trandafiri, liliac si Lonicera, pe cealalta parte(la dormitoare, am gradina de legume si o zona cu flori(trandafiri,tufanele si crini) si o mica bolta cu vita de vie.

Plus o cultura (nu scriu foarte ca se subintelege 😛 ) bogata de balarii de toate natiile.

Poze inca nu am facut, pentru ca am gasit un dezastru total si, desi as fi putut sa optez pentru un apartament in bloc complet utilat si foarte curat si doar sa ma mut in el, am preferat sa ne mutam aici,unde o sa tot am de treaba pana la Sarbatori, pentru ca aici am spatiu,aer si gradina (mai ales) iar copiii nu se vor juca pe strada intre cainii care pe aici vad ca nu ii aduna nimeni, desi in apropiere este cel mai mare adapost de caini (sau cel putin asa se spune pe la TV)

Gradina de legume am curatat-o deja si am si pus 1 kg de arpagic rosu. Azi sau maine pun si niste usturoi.

Acum incercam sa zugravim , pe rand, fiecare camera si sa le amenajam dupa gustul (si posibilitatile 🙂 ) noastre.

Casa si gradina de la Bila, in caz ca va intrebati, le-am pus in vanzare si sper sa reusim sa le dam cat mai repede, ca sa putem cumpara un teren pe aici , si sa construim…………. da, nu va mirati :))) 😛 , alta casuta …hehehe

Cum spunea raposatul pe toate zidurile : Invatati, invatati si iar invatati!!

La noi e putin modificat, dar cu aceeasi conotatie: Munciti, munciti si iar munciti 🙂

Va pup si va doresc o toamna lunga si frumoasa.

45 de gânduri despre „Punct si……….de la capat ))))

  1. Eu va doresc sa va vindeti casa cat mai repede si sa va apucati de cea noua. E cu doua taisuri mutatul, intr-un fel e bine, in altul nu, oricum, de fiecare data e un nou inceput. Bafta 🙂

    1. Oooo, cata munca si cat suflet , ai depus la casuta aceea, dar mai ales in gradina …dar pentru copii ne mutam si la capatul lumii ! Important este ca ai trecut peste asta, ca sanatatea si siguranta copiilor este pe maini bune…cat despre munca …”inobileaza ” omul, deci succes! Stiu prin ce ai trecut cu mutarile si eu de 2 zile m-am mutat intr-o casa noua…dupa 20 de ani, am strans atatea lucruri…m-am mutat in acelasi bloc de la o scara la alta …si tot a fost foarte greu si stresant, dar tu !!! Am facut lucrul acesta pentru fiul meu , ce s-a casatorit si am hotarat sa il ajutam …i-am dat lui casa noastra si noi ne-am mutat.Asa ca iti doresc din suflet numai bine, sa fii sanatoasa, sa aveti putere de munca tu si sotul tau , copii sa fie bine…restul nu mai conteaza !

    2. multumesc mult. Nu vreau sa ma mai gandesc la lucrurile rele. Am facut-o timp de un an, de cand a pomenit prima data sotul meu despre mutare.
      Privesc inainte si stiu ca… Totul va fi bine 🙂 Vom face in asa fel incat sa fie bine. Sanatosi sa fim 😛

  2. Tocmai am vazut niste documentare cu smog-ul din Philadelfia si din Londra, pe la 1948 si 1952. Tocmai imi amintesc cum ziceai ca vrei sa-ti creasca copiii la tara, in atmosfera curata de plante si flori. Tocmai m-ai izbit cu postarea ta in moalele capului si , astfel, nu pot sa-ti „cant in struna” si sa mint ca eu cred ca va fi bine, asa ca va doresc , din tot sufletul, un nou inceput cu bine si foarte bine!
    Sunteti foarte puternici, draga mea, mi-ati rupt sufletul si-i tare de dimineata 😦

    1. Multumesc din suflet Elisa.
      Nici nu stii cat am plans, de un an incoace, pentru tot ce am visat, muncit si realizat acolo. Acum am zis ca ajunge, si ca, daca vreau ca totul sa fie bine asa cum ne dorim, va trebui ca mai intai sa cred eu asta.
      Oricum,tot la curte vreau sa stau, si nu pe strada principala ci undeva mult mai izolat,dar trebuie sa fim mai aproape de civilizatie pentru viitorul copiilor.
      Daca nu era pentru asta, nu as fi plecat de acolo nci legata.
      Daca vreau ca ei sa invete ceva si sa ajunga cineva in viata, trebuie sa am grija de asta, oricat m-ar durea sa las totul in urma.
      Nu ne-am fi permis sa facm zi de zi atatea drumuri cu masina.Ne-ar mai fi trebuit inca un salariu doar pentru transport. Nu mai zic de timpul pierdut pe drum si de faptul ca nu as fi putut sa imi dau copiii la vreun curs dupa-masa. Lui David ii place sportul, iar Rebecca ar canta si in somn :))
      Asa ca trebuie sa avem incredere ca totul va fi bine.
      Aici facem 5 minute pana la scoala, este mult mai putin poluat decat in Bucuresti, iar copiii se joaca tot in gradina si au si alti copii in jurul lor. Socializeaza si in afara scolii, iar asta este foarte important pentru dezvoltarea lor.
      Eu una, stiind cate mi-am dorit sa fac si nu am fost lasata desi am crescut in Bucuresti, vreau sa le pot oferi copiilor mei posibilitatea sa faca ceea ce isi doresc pentru ca, mai tarziu, sa nu poarte amaraciune in suflet si sa se realizeze asa cum isi doresc. Eu doar le dau aripi acum.
      Te pupam cu drag.

      1. Of, m-ai luat pe nepregatite si cum stii cum sunt eu (mai bine ma abtineam) am scris exact cum gandeam. Sigur ca tot ce zici este corect si nu numai pentru copii si pentru voi, aveti si voi o viata, sunteti tineri, deci mergeti inainte si nu priviti in urma, no, rien de rien, je ne regrette rien, dar cat ai suferit de cand te-ai mutat acolo, Victoria, ai depasit cu bine totul si acum sper sa veti avea un inceput promitator. Domnul sa fie cu voi! Te pup si te imbratisez si nu mai da asa lovituri , e lume care tine la tine si sunt sigura ca n u numai eu m-am ingrijorat. Ma tot gandeam ca esti fff ocupata si d’aia nu mai postezi. Acum iti transmit gandurile mele bune.
        Doamne ajuta!

  3. Sa fie intr-un ceas bun mutarea. Orice schimbare trebuie sa aduca si ceva bun. Nu conteaza de cate ori te muti. Eu sunt campioana la mutari, asa ca nu ma sperie. E ceva normal. monotonia nu e buna. 🙂

    1. Haha, Gabriela, mare dreptate ai. Asta este ca aia cu: „orice sut in fund e un pas inainte” 😛
      Atata timp cat este pentru o cauza nobila, totul este bine.
      Te pup.Multumim.
      Oricum, deocamdata gradina de 1000m2 de la Bila ramane a mea,si voi merge acolo la primavara sa o ingrijesc.

  4. Orice schimbare care e in folosul copiilor este una binevenita. Daca vreti sa stati tot la casa si daca va doriti cu adevarat asta, atunci universul se va pune in miscare ca sa va indeplineasca dorinta. Veti avea si casa cu gradina mult dorita.
    Mult noroc si sanatate in noua locuinta!

  5. E o mare schimbare, dar daca voi v-ati impacat cu asta, e bine. Omul sfinteste locul, nu-i asa ? Eu fac naveta zilnic din acelasi motiv, ca sa mearga copii la o scoala buna. Te inteleg perfect, Victoria ! Bun inceput !

  6. Imi placea foarte mult gradina ta cu spatiu atat de generos! Sunt sigura ca vei gasi o gradina la fel de mare atata timp cat veti locui tot la curte. Mult succes Victoria! Viitorul copiilor este pe primul plan. Sa fiti sanatosi ca lucrurile se aseaza ele.

  7. Multumesc mult Victoria pentru supriza pe care mi-ai facuto,nu ma asteptam am fost pur si simplu surprinsa.Ai un suflet minunat,si va doresc tot binele din lume,si sper sa ne vedem sanatosi cat de curand la casuta pe care doriti sa o cumparati.Va doresc mult,mult succes.
    Ps,am postat foto cu cadoul tau,imi vine minunat si noi nici macar nu ne-am vazut macar o data,a iesit perfect pe masura mea! http://ingradinamariei.wordpress.com/2013/10/22/cadou-de-suflet-by-victoria-cus/

      1. Multumesc inca o data!.
        Iar in privinta…mutarii voastre;nu am vrut sa fiu prea obiectiva,mai ales ca stiu ca acolo in sufletul vostru regretele sunt inca puternice,dar mai cred ca ele se vor estompa cu siguranta in timp.Eu cred ca este cea mai buna alegere pe care ati facuto si nu doar pentru copii ,cat si pentru voi,si este bine ca ati facut acest pas acum cat copii sunt inca micuti,mai tarziu era mult mai greu.Chiar daca nu o sa dispuneti de un teren foarte mare pe viitor ,il veti avea mereu pe cel de la tara si poate in timp va faceti o casuta mica de vacanta, sa puteti sa va bucurati in vacanta cu copii de aerul curat.Intre timp puteti face naveta Primavara,Toamna la sfarsit de saptamana pentru gradina ,mai ales ca va ramane un spatiu destul de generos.Sa sti ca si noi facem la fel naveta,iar vara mai avem timp sa si stam pe acolo,si se poate avea gradina chiar daca te ocupi de ea doar in Week ,gradinei noastre ii alocam asa de putin timp,dar ea mereu are grija sa ne ofere mult mai mult decat noi consumam.Va dorim din suflet sa va gasiti un cumparator repede,si sa va apucati de noua casuta.
        Numai bine,si incercati sa nu va mai uitati inapoi,pentru ca alegerea voastra este cea mai buna.

    1. hehe,multumim mult. Eu cred ca eu si sotul meu ne-am nascut ca sa muncim pentru tot neamul hahaha
      Nimic nu ne iese usor.Pentru toate trebuie sa muncim enorm. Dar parca si satisfactia e mult mai mare cand stii cat efort ai depus.Te pup

  8. Sa fiti sanatosi cu totii si restul se aseaza de la sine. Si noi ne-am tot mutat. Cand credeam ca gata, am organizat gradina si am asezat un pic casa (adica cam dupa 2 veri) iar ne mutam. Si acum asteptam vesti de o posibila mutare. E bine ca aveti gradina in jur iar socializarea copiilor e foarte importanta pentru dezvoltarea lor. Multa putere in continuare. Putere de adaptare, de munca dar mai ales de realizat vise!

  9. Buna Victoria !!! am ramas surprinsa, cand am vazut, mutarea ta … stai linistita si cresteti copii unde te simti mai bine, si pe urma te vei muta inapoi, asa am facut si eu, dar daca nu esti departe de casa din cand in cand vei putea merge la casuta voastra. Casa noastra e la 33 de km de oras pana au crescut copii mergeam vinerea dupa masa, si ne lucram gradina. Acuma copii au rostul lor sunt inafara, casatoriti si ei la randu lor, asa ca noi mai facem naveta cand cu masina cand cu autobuzul,iar cand obosim ramanem la oras sa ne odihnim, avem si vreo 17 gaini, le punem mancare si apa pe 2-3 zile si le lasa in grija Domnului. Va doresc sanatate si putere sa va puteti creste copii cum doriti.

  10. Draga mea ,felicitari ,ati luat decizia cea mai buna pentru copii ,iar ,tu si sotul tau ,ati gasit un loc al vostru , care , cu sufletul tau ii vei da viata si frumusete ,o luati de la capat ,este totul perfect !Iti urez toate cele bune si nu mai privi in urma ,esti o curajoasa ,bravo !

  11. Ce sa zic, si eu sunt socata si nedumerita. Nu ma asteptam sa va mutati de-acolo. Nu are sens sa mai vin si eu sa spun cat ati muncit acolo si cate probleme ati depasit de cand ati cumparat proprietatea aia… Prin urmare, spun doar Doamne ajuta! Sa fiti sanatosi, sa sporiti in toate, sa vindeti bine ce aveti de vandut si sa traiti in pace de acum inainte! Si sa continui sa postezi pe blog! Aaa, si sa ma treci si pe mine in blogroll, chiar daca ma vizitezi rar! 😀 Spor la toate!

  12. buna draga Victoria, sa stii ca te urmaresc de cand ai inceput primul blog, dar n-am comentat niciodata, ma multumeam sa ma bucur de realizarile voastre si sa te felicit pentru cate faceai in minunata gradina.
    Eu sunt din Bucuresti si chiar acum vreo luna am renuntat sa cumparam o casuta pe care ne-o doream de mult, la o distanta de vreo 35-40 km de Bucuresti pentru ca am cantarit bine lucrurile si am realizat ca trebuie sa fac minim 2 drumuri pe zi pentru a-l duce pe baiatul meu la scoala deci aproape 100km zilnic asta in cazul fericit ca nu mai aparea necesitatea altor drumuri de facut in aceeasi zi (vreo programare la doctor sau mai stiu eu ce)
    Pe langa ca era infiorator de obositor sa stai atata in trafic si gradul de pericol crestea proportional, nu mai zic pe vreme de iarna.
    Tot citindu-te pe tine ma intrebam cum te descurci cu scoala copiilor iar acum realizez ca pentru majoritatea celor care au copii de scoala reprezinta o reala problema si ca am luat momentan decizia corecta de a amana proiectul cu mutatul.
    Voi sunteti oricum dintre cei norocosi caci pe langa faptul ca ati avut niste ani grei dar minunati la tara cat au fost copiii mici, ati reusit pentru moment si o solutie de compromis cu aceasta mutare si macar nu stati in Bucurestiul acesta care a devenit de nesuportat si aveti si scoala aproape si ceva teren pe care-ti poti face gradina.
    Deci nu dispera si nu regreta ce ai lasat in urma caci asa cum sunteti voi veti razbi si le veti face pe toate si poate chiar mai bine.
    Cu drag
    Maria D.

    1. Maria,iti multumesc pentru gandurile frumoase si pentru ca te-ai hotarat sa si scrii. Nu imi mai pare rau. Oriunde sunt sotul si copiii mei, este bine. Restul se fac, cu vointa si incredere.

  13. inghit in sec cu gandul la gradina ta, la bucuria cu care ati facut totul acolo, apoi gandesc: aveti puterea, curajul si determinarea sa mutati si muntii din loc. va tin pumnii si cred eu, asaaa, ca va fi bine. nu si usor, dar bine sigur 🙂

  14. Draga Victoria, nu am mai intrat de ceva timp pe blogul tau si vad ca intre timp s-a produs o adevarata rasturnare de situatie in viata ta.
    Eu nu pot decat sa te felicit pentru ca ai pus interesul educatiei copiilor pe primul plan. Asa cum orice mama care isi iubeste nespus copiii isi doreste ca acestia sa beneficieze de cele mai bune scoli si oportunitati in educatie, tot astfel vei avea si satisfactii deosebite datorita alegerii tale.
    In acest fel am ales si eu cu ani in urma locul de casa, desi aveam locatii mai interesante in vedere.
    Iti doresc putere de a lupta cu noua situatie si te felicit inca o data! Restul tine doar de munca, dar de asta nu ar trebui sa ne plangem, doar suntem femei!

    1. Multumesc Gabriele.Intotdeauna, din prima zi de dupa testul de sarcina pozitiv,am pus binele copiilor inainte 🙂
      Munca este cel mai usor lucru. Eu ii multumesc lui Dumnezeu intotdeauna ca am unde sa muncesc, oricat de greu ar fi. Era mai rau daca nu aveam unde.

Lasă un răspuns

