Placinte si prajituri


DSCN0605 DSCN0608 DSCN0611 DSCN0091 DSCN0092 DSCN0093 DSCN0117 DSCN9719 DSCN9722

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pentru ca a inceput sezonul culesului, si pentru ca anul asta este atat de bogat in fructe, faac aproape saptamanal cate o placinta sau prajitura cu mere, pere sau dovleac, galusti cu prune sau clatite cu gem facut proaspat din pere, caise sau prune.

Si, pentru ca asta nu este un blog culinar, desi mai postez retete din cand in cand, o sa va spun pe scurt, ca placinta o fac ori cu aluat fraged cu margarina ( sau untura iarna), ori cu aluat de paine indulcit, ori cu foi de placinta cumparate.

Prajitura o fac dupa reteta descoperita in vara asta pe blogul Lalenei

Reteta mi s-a parut foarte simpla si gustoasa, si o fac si cu mere rase si amestecate cu zahar ca la placinta, puse in tava in strat de un deget grosime, apoi scortisoara si deasupra compozitia de chec. Daca o lasati sa se raceasca in tava, cand o taiati si o intoarceti( ca se aseaza intoarsa cu merele in sus pe farfurie) deasupra va fi lucioasa si va arata superb.

Copiii sunt foarte incantati, iar asta este pentru mine un semn ca nu trebuie sa treaca weekend fara o prajitura de casa sanatoasa si rapid de facut.

10 gânduri despre „Placinte si prajituri

  1. pofta buna la toata familia … bun bun ,si eu fac cu dulceata de mere, afine de gradina, visine… am sa-ti trimit si tie la toamna afin de gradina ,am citit ca se poate face gard viu din el ,trimit pe facebook ,sa vz si tu…

  2. Ce bine prinde la mine o felie de prajitura! Nu am mai facut de la…visine, strudel cu zmeura, c-am crezut ca-s visine 😆 Dar tu ne rasfeti, stiu eu de ce, stiu ca ai implinit o frumoasa varsta si-ti urez, cu drag, LA MULTI ANI FERICITI, Victoria !Pup copilasii.

    1. Multumesc tare mult Elisa. Ti-am raspuns si pe Facebook.
      Da,am implinit 40 de ani si sunt mandra de asta 😛 😛 Devin mai inteleapta 😛 😛 😛 . sau, cel putin, asa imi place mie sa cred :))))

Lasă un răspuns

