Pizza rapida


Pentru ca ieri am profitat de ziua Americii si i-am incantat pe copii cu hamburgeri si hot dogi 😛 azi am continuat cu o pizza facuta in 30 minute, preparaare si coacere 🙂

Nu de alta, dar am fost nevoita sa ma misc asa repede ca, imediat ce au auzit despre ce este vorba in meniu, copilasii mei au inceput sa misune printre picioarele mele si abia daca au avut rabdare sa astepte 🙂

Au mancat pana la ultima firmitura 🙂

Coca este cea clasica, pe care o stie toata lumea, iar pe ea am pus, la copii, sos de rosii amestecat cu mustar dulce, sunca de pui taiata fasii subtiri, un ou in mijloc, felii de hochland rupte bucatele si cascaval ras.

Pe langa astea, la noi, adultii, am mai pus si putina ceapa taiata pestisori foarte fin si tot taiat fin, un ardei iute.

Nu am apucat sa fac poze decat dupa ce au inceput sa manance, ca altfel cred ca primeam si o bataita daca mai intarziam si cu pozatul 😛 😛 😛

DSCN9616 DSCN9617 DSCN9619 DSCN9621 DSCN9622 DSCN9623 DSCN9624 DSCN9625 DSCN9626

2 gânduri despre „Pizza rapida

Lasă un răspuns

