Dovleci, pepeni, dovlecei


DSCN8777 DSCN8778 DSCN8779 DSCN8784 DSCN9245 DSCN9246 DSCN9251 DSCN9252 DSCN9257 DSCN9284 DSCN9486 DSCN9489 DSCN9490 DSCN9491 DSCN9492 DSCN9493 DSCN9494 DSCN9499 DSCN9500

 

 

 

 

 

Anul asta am pus ca de obicei, vreo 4 soiuri de dovlecei insa, in locul semintelor pe care le aveam eu de patisson, am pus seminte primite de la Maria . Si bine am facut, caci au crescut niste tufe imense, care fac patissoni de 5-6 ori mai mari decat ce am avut eu inainte.

Si, ca o noutate, anul asta am in gradina dovleci de placinta turcesti, din cei imensi cu coaja alba, din semintele de la dovlecii primiti de la o batrana din sat, Dumnezeu sa o odihneasca, pentru ca tocmai ce am aflat ca a murit Luni. Era o femeie tare buna si draguta.

Si mai am, tot noi in gradina (asta pentru ca pana aum nu s-au facut in niciun an) pepeni galbeni, de 2 feluri, din care abia astept sa gust ca sunt preferatii mei.

Dovlecei mancam deja de ceva vreme, ca o seria am facut rasaduri si i-am plantat in gradina marisori.Ador dovleceii taiati cubulete, prajiti si cu mult usturoi. Iar pe zana mea nu reusesc sa o mai satur. Este indragostita de dovlecei si morcovi, oricum ar fi ei pregatiti 😛

8 gânduri despre „Dovleci, pepeni, dovlecei

    1. Pai o sa mai dau din ei,iar din dovlecii de placinta mancam semintele la iarna,la gura sobei :))
      Soacra mea a fost Duminica la noi si i-am dat de toate.Va veni iar peste o saptamana-doua,si iar ii voi da 😛 Si ea are grija de noi 🙂

  1. Tare frumosi sunt!
    Seminte traditionale sunt tare greu de gasit. Sa ai grija de ele! Noi nu avem decat la rosii, marar, loboda si patrunjel. In rest am cumparat seminte la plic sau direct rasaduri. Semintele la plic sunt proaste, am cam avut rateuri cu ele.

  2. frumos Victoria ca ai grija de saocra !!! ne spune Dumnezeu in Biblie in cele 10 Porunci ( citez din Biblie vechiul testament cand a dat Dumnezeu lui Moise tabla cu cele zece porunci ),, Cinsteste pe tatal tau si pe mama ta, pentruca sa ti se lungeasca zilele in tara ta ” Exod cap. vers 12

    1. wow,deci voi trai mai mult 🙂
      Multumesc. Mie imi place sa daruiesc.Iar daca cel caruia ii daruiesc este un om bun la randul lui,cu atat mai mult ma bucur sa ii fac surprize din astea 🙂

  3. Se prajesc mai repede dovlecii taiati cubulete decat felii , Victoria ? Si noua ne plac , dar se prajesc asa de greu … Ii mai mancam fierti , scursi pasati si amestecati cu maioneza si usturoi . Cu rosii proaspete sunt o nebunie ! Eu nu am decat dovlecei cataratori , dar sunt foarte gustosi si produc de primavara pana toamna . Trebuie doar sa ai pe ce sa ii lasi sa se catere . 🙂

Lasă un răspuns

