Torturi


DSCN9388 DSCN9389 DSCN9391 DSCN9393 DSCN9394DSCN9395

Duminica am sarbatorit ziua de nastere a zanei si a sotului meu.

Am cautat pe net retete cam jumatate de zi, pana am ajuns la blogul Laurei Adamache, si am fost cucerita de reteta ei de tort cu crema de lapte .

Asa ca Sambata dimineata am pregatit blatul si cremele, iar seara (dupa ora 22 ,ca altfel imi mancau copiii toata crema si frisca :)))  am asamblat torturile.

Asa ca, daca nu arata chiar ca in pozele Laurei, sa nu dati cu rosii, dar deja eram teleghidata dupa cumparaturile de Vineri seara(am ajuns acasa pe la ora 23) si statul in bucatarie de sambata dimineata pana seara. 😛

Oricum, gustul a fost excelent si musafirii au mancat tot din farfurie, semn ca le-a placut 😛

8 gânduri despre „Torturi

  1. La multi ani amandurora!
    Zana arata minunat cu coronita de zana! 🙂
    De la Laura Adamache am contruit si eu , de-a lungul vremii , retete.Ca si aspect , sincer , nu am rabdare sa le bibilesc , insa ca gust…yammmyyy! 😀

    1. Multumesc frumos.
      haha, coronita i-a adus-o bunica.Nu s-a putut abtine,daca tot ii spune toata lumea cand zana,cand printesa 😛
      Nici eu nu am rabdare cu ornatul si nici nu este punctul meu forte.Dar imi place sa incerc retete noi.

Lasă un răspuns

