Primele tomate


DSCN9092 DSCN9093 DSCN9094 DSCN9095 DSCN9096 DSCN9097 DSCN9098 DSCN9099 DSCN9100 DSCN9091

Saptamana asta, luni, am cules primele rosii coapte din gradina mea, de la firele puse in Aprilie sub folie. Aproape odata cu cele crescute la solar 😛

Sunt minunat de gustoase si foarte frumoase. Sper sa nu pateasca nimic si in continuare sa creasca la fel de frumos.

Dupa atatea ploi si dupa ce au crescut foarte mult si s-au umplut de frunze, m-am apucat sa le curat, sa le defoliez si sa le sap si plivesc de buruieni.

12 gânduri despre „Primele tomate

    1. Money Maker Vasi.Am pus din astea pentru ca stiam ca sunt mai prolifice si mai rezistente.Am avut si anul trecut cumparate de soacra mea din piata si au fost cele mai rezistente si mai longevive.

Lasă un răspuns

