Tomatele azi


DSCN8580  DSCN8581 DSCN8582 DSCN8583 DSCN8584 DSCN8585 DSCN8586  Astea sunt primele tomate  plantate la inceputul lui aprilie, sub folie.

Nu sunt foarte inalte, cam pana la coapsa imi vin, dar sunt pline de fructe, asa cum se vede in pozele de mai sus.

Le-am copilit deja de 2 ori, desi ma gandesc ca pe celelalte sa nu le mai copilesc atat de drastic, sa vad cum se comporta. Experimentam 🙂

Inca nu le-am stropit cu nimic.Astept sa treaca ploile, ca le-am pregatit o zeama de plante medicinale si de ceapa si teci de mazare , de toata frumusetea 😛 😛 😛

 

  DSCN8619 DSCN8624Aici sunt ultimele rasaduri,  plantate dupa 15 Mai. Sunt exact in coltul gradinii din intersectia strazilor, loc pe care nu l-am mai cultivat pana acum. L-am folosit numai la depozitat si ars gunoiul ramas toamna, asa ca este un pamant odihnit si plin de substante hranitoare. Pentru ca a plouat mult, au luat-o din loc si cresc frumos. Unele deja au boboci. Pana la toamna mancam rosii si de aici.

In ghivece am pus azi alte cateva fire ramase in rasadnita, ca erau mai mici si, pentru ca imi era mila sa le arunc, le-am plantat momentan asa. Pana saptamana viitoare le fac loc si lor.

Nu am numarat cate fire am, de teama sa nu ma laud degeaba 😛 Imi era teama sa nu raman fara o parte din ele, pentru ca anul asta am descoperit in fundul gradinii un musuroi de cartita si pe la mijlocul ei (al gradinii) o coropisnita mare si urata.

Dar m-am speriat degeaba, ca nu au patit nimic. Coropisnita a decedat, iar cartita a plecat ca i-am stricat buncarul. 😛

3 gânduri despre „Tomatele azi

    1. Ba tocmai ca face rau.Ca atunci cand afaneaza pamantul iti scoate si rasadurile si mor 😦 Prefer sa ma lipsesc de ea ca vecina de gradina.Prefer ramele pentru afanare si ingrasare :))

  1. Ce frumoase sunt in curand vei savura prima rosioara din gradina ta.Si eu sunt bucuroasa ca m-a sunat vecina si mi-a spus ca si ale mele au inceput sa isi mai stopeze din crestere si sa lege. Eu nu am mai pus deloc anul acesta hibrizi,asa ca voi manca rosioare mai tarziu.

Lasă un răspuns

