American Pillar


DSCN8626 DSCN8633 DSCN8634

Un alt trandafir din gradina mea care s-a lasat asteptat sa infloreasca. Il am din aceeasi comanda din Decembrie 2011, insa nu a inflorit anul trecut, deoarece el infloreste pe lastarii formati din anul anterior.

Infloreste o singura data primavara sau la inceputul verii (asa ca al meu), insa merita pentru ca este un rambler minunat, cu niste culori fantastice. Rozul este stralucitor, iar albul din interior si galbenul staminelor ma face sa nu imi mai pot lua ochii de la el.

Poate creste pana la 7 metri inaltime si 3 in diametru. Asa ca va trebui sa ii pregatesc un suport pe masura daca nu vreau sa ma trezesc cu el pe jos 😛

A fost creat de  Dr. Walter Van Fleet  in anul 1902 si introdus in America in 1908 sub numele de American Pillar.

Nu are parfum, insa spectacolul pe care il ofera este unic si nu mai are nevoie de nimic altceva. Ma felicit ca l-am ales dintre sutele de roze de pe site, ca nici nu stiam ce sa aleg.

11 gânduri despre „American Pillar

  1. Eu am crezut ca e maces cind am vazut asa ceva.Asta pentru ca in fata blocului sint niste tufe mari care odata au fost trandafiri iar cu vremea s-au salbaticit desi arata frumos si asa.

Lasă un răspuns

