Coșul zilnic


Adica nu chiar zilnic, pentru ca in fiecare zi culeg alte combinatii 😛

DSCN8163 DSCN8164 DSCN8165 DSCN8166 DSCN8167 DSCN8168 DSCN8169 DSCN8170 DSCN8171 DSCN8172 Cartofii si visinele sunt culese chiar cu putin timp in urma.

Restul le-am cules alaltaieri si le-am expediat la socri, la Gaesti 😛

19 gânduri despre „Coșul zilnic

  1. Aul asta nu am pozat primele roade culese din curte. Dar in primul an mi-am facut o poza cu ele….si tot asa aveam si eu si flori si vedeata si ceapa si salata.Ce mindra am fosr si sint mindra inca de fiecare data cind fac bagajul din fradina sa vin la Bucuresti cu „piata” facuta. Acum doua saptamini am uitat sa-mi aduc ceapa verde-acum nui am mai uitat si pe linga marar, patrunjel,leustean ,trandafiri si crini rosii am adus si ceapa. usturoi adusesem saptamina trecuta si inca nu l-am folosit. Iti doresc Victoria sa ai numai bucurii in viata! Pupici.

    1. Iti multumesc tare mult pentru urari.Asemenea iti doresc si tie.
      Intr-adevar,este o placere cand culegi roadele muncii tale si stii ca sunt curate si fara chimicale.

  2. Cartofii prajiti cu marar, ciorbita de loboda cu corcoduse (si nitica smantana…), salata verde cu ceapa si, poate, un ou fiert felii…si capsunici cu zahar! Gata, ti-am facut meniul!!!
    Sa le mancati sanatosi!

    1. Multumesc frumos Aurelia. Da,e mult mai mult 😛
      Imi place sa le pozez.In felul asta,ma pot uita in urma pe blog si vad ce am avut si ce nu,sau ce a mers si ce nu.

  3. Ce de bunatati ai tu acolo,felicitari pentru gradina.Am fost si noi o seara acum cateva zile sa ii luam pusul gradinii si dupa ploile acestea totul arata minunat in gradina.La noi capsunii s-au stricat foarte mult,oricum indiferent cat ar face niciodata nu ajung sa fac ceva din ei pentru ca sunt practic devorati in special de cei mici cand mergem acolo.In schimb am reusit sa fac gem de capsuni si suc natural din cei cumparati de al meu din piata.Acum am trecut deja la cirese,si la mancat ,dar si la preparat dulceata care se alfa deja in acest moment pe aragaz. 😀

    1. Multumesc frumos Maria. E mai greu la tine ca nu esti tot timpul acolo sa le culegi la timp.Eu culeg aproape in fiecare zi ca sa nu putrezeasca sau sa le manance pasarile. Si eu vreau sa fac dulceata Duminica. Cirese nu am inca in gradina , ca sunt pomii mici,dar voi face din capsuni,coacaze,mure si zmeura,si poate si putina de caise si pere.
      Spor la treburi.Va pupam.
      App,sper ca s-au prins florile de la mine 🙂

      1. Da,si mi-au si inflorit unele,din pacate nu am reusit sa le fac si foto,chiar vroiam sa te intreb cum se numesc unele dintre ele,ca sti ca eu sunt cam afon in privinta florilor,in special cele argintii,ca am si eu din acelea si nu stiu cum se numesc,anul acesta au si inflorit au niste flori roze minuscule si cresc intr-o tufa extrem de mare,si le-am divizat ca faceau un covor tare gros.Poate am timp sa fac foto,dar nu stiu cand vom ajunge la tara ca sunt blocata o perioada cu multe lucruri urgente .

Lasă un răspuns

