Gradina noua


De anul acesta am inceput sa seman si in gradina de pe terenul cu casa. Aici am la dispozitie 250 m2 pentru legume,asa ca am hotarat sa nu ii irosesc si am pus 7 randuri de cartofi, dovleci de placinta,dovlecei,fasole lata de arac si pitica verde si galbena fideluta, porumb de fiert si porumb de floricele. De la ploile de zilele trecute au crescut precum Fat Frumos.

Ieri a fost a 2-a oara cand am sapat si plivit si am facut si ceva poze ca doar nu era sa muncesc atata fara sa ma laud 😛 😛 😛

DSCN8094 DSCN8095 DSCN8096 DSCN8097 DSCN8098 DSCN8099 DSCN8100

Asta toamna am arat cu tractorul insa, in aceasta primavara, gradina a fost sapata de mine la cazma. Nu toata odata sa nu ma ia discopatia 😛 ci pe parcursul a 2-3 saptamani, pe masura ce semanam si plantam.

La toamna voi muta aici si ceva arbusti fructiferi,pe margini,pentru ca s-au inmultit in cealalta si mai trebuiesc rariti, si ceva trandafiri in colturi, ca doar trebuie sa fie si frumoasa, nu doar practica. Anul asta am pus doar cateva radacini de tufanele pe langa gardul din partea unde am pus cartofii, ca am citit eu ca ar fi bune impotriva gandacilor de Colorado :)))) haha

Gandaci am avut cu duiumul si am cules la ei si am strivit la oua de m-am plictisit. Gretoasa treaba, dar asa e cand vrei gradina curata si sanatoasa.

Mor de drag cand ies pe usa casei si imi arunc ochii spre gradina mea noua de legume, frumoasa si curata 😛

Probabil ca si daca as mai cumpara inca 1000m2 tot nu m-as satura 😛 😛 😛

Gradinariti curat si sanatos!

12 gânduri despre „Gradina noua

  1. Toti ziceti ca va laudati, dar voi va bucurati cu tot sufletul si impartasiti, asta nu e lauda de sine, e bucurie! Si cum sa nu fie bucurie mare cand muncesti mult, cu drag si apoi vezi ce-ti da pamantul, din belsug, din chimia lui formidabila! E foarte frumos la tine, Victoria! Sanatate, spor si vreme buna pentru toate culturile!

Lasă un răspuns

