Clematite – Andromeda


DSCN7746 DSCN7747 DSCN7748   Anul asta, clematita aceasta mi-a facut o surpriza minunata, caci a facut florile batute.DSCN7773

Anul trecut si acum 2 ani, a avut florile simple si deja imi luasem gandul ca ar putea face si flori batute, asa cum vazusem eu pe site-ul de unde am cumparat-o.

DSCN3378

Acum sunt fericita. S-a dezvoltat mult mai bine si mai rapid decat Fujimusume si, deja, la anul va trebui sa ii fac un suport mai solid.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asta este poza de anul trecut.

13 gânduri despre „Clematite – Andromeda

  1. S-a batut? s-a maturizat si ea! hi,hi…Lasind gluma la o parte: este superbasi sa-ti infloreasca mereu asa! Doamne ajuta! Si eu mi-am dorit clematite si trandafiri urcatori mereu…

  2. O să mă uit și o să comand și eu câteva dar aștept să ne mutăm în casa cea nouă, unde am și mutat deja în grădină o parte din trandafiri, am plantat pomi, roșii, vinete, ardei, flori, etc. Acum mă uit cum să mut restul, ca să nu se usuce și să nu le pierd dacă reușim să vindem anul ăsta cumva :).

Lasă un răspuns

