Clematite – Fujimusume


DSCN7700

O clematita superba, pentru care ma felicit ca am comandat-o din sutele de clematite de pe site-ul pe care m-am uitat acum 2 ani cand am participat la comanda comuna de pe eGradini 

Alaturi de clematita Andromeda,pe care o voi poza astazi, comandata de pe acelasi site, este una dintre atractiile gradinii mele.

DSCN7590 DSCN7592 DSCN7697 DSCN7698

6 gânduri despre „Clematite – Fujimusume

  1. Exact! E superba! Imi plac florile albastre, imi place culoarea albastra mult de tot. Erau odata petunii de aceasta culoare dar nu mai sunt 😦
    Sa-ti faca flori multe si durabile!

  2. Ce frumoasa e. Si mie imi plac mult clematitele, aveam una la mama, din aia simpla mov, insa era mereu atat de plina de flori. Exista atatea varietati de clematite incat unele zici ca nici macar nu fac parte din aceasta familie, sunt superbe toate 🙂 Sa te bucuri de ea!

    1. Multumesc mult.Eu m-am indragostit de ele. Imi vine sa umplu toate gardurile doar cu trandafiri si clematite 😛
      Diseara o sa pun poze si cu Andromeda, care anul asta m-a lasat cu gura cascata.Este spectaculoasa.

Lasă un răspuns

