Tomatele


DSCN7531 DSCN7532 DSCN7574 DSCN7575 DSCN7576 DSCN7678 DSCN7679 DSCN7681

De la tomatele pe care ma laudam ca le-am pus in Aprilie sub tunel din folie, am acum mandrete de gogonele. In fiecare zi ma uit cu drag la ele. Ieri le-am si legat sforile si am inceput sa le copilesc. Nu am mai avut araci pentru fiecare in parte, pentru ca iar am multe fire, asa ca am folosit pari mai grosi, iar intre fiecare 2 pari am pus, pe rand, cate 6 fire de tomate. Am legat pe orizontala 2 sfori,, de la par la par, una sus si una la jumatate, apoi am pus sfoara la fiecare tomata in parte pe verticala si am infasurat-o de fiecare sfoara orizontala.

Hahaha, ati inteles ceva? Fac azi si poze si va arat daca vreti sa vedeti creatia )))

Am modificat putin modelul din 2009, cand am cules cu lazile tomate , ardei si gogosari si ma gandesc ca poate fortez norocul sa se intample iar minunea :))))

17 gânduri despre „Tomatele

  1. am lluat si eu mai demult un plic de cheries si as vrea sa le pun,ideea e ca eu le pun in ghiveci si e prima data,cum sa fac, draga mea? mai are rost sau ma aflu in treaba la data asta? si oare se fac ca eu rosii nu am mai pus deloc pana acum…. mercic

    1. Pai depinde cat de mari cresc.Eu, de exemplu, am cherry de arac,cherry determinate si cherry de ghiveci.Sa vezi pe plic cat de mari cresc,si asa vei sti cat de mare sa fie ghiveciul. Merg excelent la ghiveci daca au pamant bun. Te pup.

  2. Sunt uimita de cat de bine arata rosiile tale! De cand le-am transplantat, rosiile noastre stagneaza. Pe langa ele am pus si gunoi de grajd si iarba uscata. Le udam in fiecare zi. Abia ieri a plouat la noi, dupa trei saptamani de seceta. Poate de-aia nu le merge bine rosiior. De fapt, nici ardeii capia nu se simt prea bine.
    Asta e al doilea an de gradinarit pentru noi. Dar tot incepatori ne simtim. 😦
    Irina

    1. haha,Irina la mine asta e al 5-lea an si sunt si mai incepatoare.Am multe de invatat si ma bucur ca un copil la acadele ccand mai aflu cate ceva folositor.
      Eu tomatele astea cu gogonele le-am tinut sub folie de pe 10 Aprilie si de asta au mers asa bine.Celelalte o iau mai incet,dar vor veni si ele din urma in curand.
      Eu sunt suparata ca speram laco ploaie adevarata.Cand colo a dat 10 stropi aseara si inca 10 azi-noapte.Acum vin din gradina,am scos lalelele,si pamantul era uscat.Doar la suprafata s-a umezit.
      Si cand ma gandesc ca de maine iar vor fi 30 grade…… ((((
      Iubesc caldura oricat de mare ar fi ea,dar vreau si o ploaie zdravana din cand in cand.

    1. Buna Ileana. Multumesc.Si eu mai am de plantat o tura zilele astea si termin. Chiar un pic de ploaie a dat.La mine doar a udat pamantul pe deasupra.In profunzime e uscat,din pacate. Va trebui sa ud in seara asta iar,ca m-am bazat degeaba pe prognoza 😦
      Spor la treburi

    1. Le-am pus pe o folie mare in magazie sa se usuce de tot frunzele,dupa care le pun in ladite si le tin la racoare pana la sfarsitul lui August cand le replantez.Asa le mai schimb locul si in fiecare primavara am alte aranjamente in gradina.Trandafirii nu pot sa ii mut,asa ca ma joc cu bulbii 😛

  3. luni dupa masa la noi a fost furtuna cu gheata ,si ne-a stricat toata gradina ,n-am apucat sa fac poze inainte ,eu nam vz numai sotul ,azi ma duc sa inlocuiesc rosii ardei etc ,spers sa nu fi stricat mult ,imi vine sa plang de suparare ,dar ce sa facem ,contra lui Dumnezeu nu ne putem pune …

Lasă un răspuns

