Bujor Karl Rosenfield


Primul bujor din gradina mea este acesta. L-am cumparat de aici    

Desi nu am nici un interes personal , va spun sincer ca in momentul in care am comandat la ei acum 2 ani(primavara) multi bulbi de flori, pomi fructiferi, arbusti si vita de vie, nu stiam nimic despre ei. Insa am fost extrem de multumita. Toate produsele erau din pepiniere italiene, cu certificat fitosanitar si intr-o stare excelenta. Din vreo 20 de butasi de vita de vie doar 2 nu s-au prins si asta pentru ca nu am udat eu la timp.

Urmeaza sa infloreasca si Sarah Bernhardt.

Acum am vreo 5 tufe (inca mici) de bujori in gradina. Celelalte nu mai stiu ce sunt, asa ca astept sa vad care si cum o sa mai infloreasca.

In a 2-a si a 3-a poza este culoarea reala.

DSCN7658 DSCN7600 DSCN7599 DSCN7562 DSCN7445

 

DSCN7444

7 gânduri despre „Bujor Karl Rosenfield

    1. Buna dimineata Adrian.Bine ai venit pe blogul meu.
      iti multumesc frumos pentru precizare.Sincer,nu ma deranjeaza,pentru ca iubesc toti bujorii la fel de mult 🙂 Dar,desigur ca ma bucur ca m-ai corectat.Eu am scris ce am vazut pe eticheta 🙂 ….stim cu totii ca nu intotdeauna ce e pe eticheta este si in pachet 🙂
      O zi buna iti doresc

Lasă un răspuns

