Gradina mea in ansamblu


DSCN7449 DSCN7456 DSCN7457 DSCN7458 DSCN7463 DSCN7464 DSCN7465 DSCN7479 DSCN7504 DSCN7516 DSCN7517 DSCN7518 DSCN7519 DSCN7538 DSCN7561

13 gânduri despre „Gradina mea in ansamblu

  1. Arata bine, mare, cu multe posibilitati de aranjare, cu multa libertate si avand in vedere ca ai doua ajutoare de nadejde, nu imi fac griji ca nu ii dai de capat :))
    Spor la treaba si pupicei!

    1. Multumesc frumos.Da,e mare,dar asta e doar gradina mea de legume,pomi si flori.Cea de la casa e alta si inca nu am amenajat nimic acolo ca nu e terminat gardul.Dar le facem noi pe toate.

  2. Victoria ,gradina ta in ansamblu e si frumoasa si mare. Dar sa fii sanatoasa si multumita ca sa ti se para munca usoara. Si inca ceva: nu uita ca trebuie inca sa traiesti si pentru tine.

Lasă un răspuns

