Eclere


Bine v-am regasit dragilor!

Sper ca ati petrecut bine de Paste si ca nu ati facut vreo indigestie 😛 , asa cum a facut zana mea care, din cauza de dragalasenie, a fost rasfatata de toti musafirii cu tot ce s-a gasit pe masa 😛

Tot ce a cerut a primit si a profitat din plin de faptul ca eu nu am avut timp sa fiu atenta la ce mananca,pentru ca am fost ocupata cu servitul si cu musafirii.

Asa ca, doua zile s-a simtit rau si s-a deranjat la burtica,dar acum e ok.

Pentru ca soacra mea a facut cozonaci si pasca, am zis sa nu fac si eu la fel, ci sa ii rasfat(pe socri,cumnate, cumnati si nepoti) cu niste eclere facute in casa.

Assta pentru ca sunt foarte usor si rapid de facut, sunt foarte bune si le plac tuturor celor din familie. Nu va mai zic ca au disparut din tava ca prin farmec 😛

Am facut cojile de vineri dimineata ,le-am lasat sa se raceasca si seara am pregatit si crema, din budinca Dr.Oetker la care am mai adaugat zaahar vanilat si zahar. Frisca am folosit Hulala iar deasupra am topit ciocolata cu alune, cu putin ulei pentru a se topi rapid, sa nu se arda si sa aiba un luciu frumos.

Am si impartit cateva farfurii in sat, de s-au lins vecinele mele pe degete 🙂

Si acum,pozele:

DSCN7370 DSCN7373 DSCN7376 DSCN7379 DSCN7382

Din pacate, nu am reusit sa fac poze decat la ultimele ramase in tava,ca dupa ce le-am terminat am uitqt si,cand am apucat sa le scot la musafiri, pana am luat eu camera foto, erau deja terminate.Asa ca am facut a doua zi la cele ramase in frigider, si care nu aratau asa de bine ca primele. Dar tot gustoase au fost 😛

Trebuie sa il credeti pe cuvant pe baiatul meu, care a spus ca sunt cele mai bune eclere din lume 😛

Un gând despre „Eclere

Lasă un răspuns

