Remember


 

In 2009 aveam solarul terminat la sfarsitul lui februarie

PIC_0910 PIC_0925

 

In 2010 Pastele a fost pe 4 Aprilie.Sa speram ca peste o saptamana vom sta si anul asta la fel. Atunci am stat toata ziua afara, in maneca scurta.

Picture 109

Din 2011 nu mai gasesc pozele 😛

In 2012, rasadnita era gata in 13 Martie si era frumos afara. Am avut rasaduri mari si frumoase.

Zambilele erau inflorite pe 20. Desi stiti cu totii ce iarna am avut de la sfarsitul lui Ianuarie pana la inceput de Martie.

DSCN1332 DSCN1602 DSCN1605 DSCN1600

Anul asta nici nu vreau sa ma gandesc cum arata rasadnitele vecinilor mei.Pe ale mele, doar le-am pregatit si am semanat niste salata verde in ele. A rasarit cam greu si a mai crescut putin,dar am pus inca un rand de folie peste ele. De cand a inceput sa fie foarte frig nici nu am mai fost sa vad cum evolueaza. Restul rasadurilor sunt in casa si ieri a luat sotul meu Cropmax si le-am udat sa le dau un pic de avant ca parca nici in casa nu prea cresc asa bine.

In 20 Martie nici macar zambilele nu iesisera bine.Nu mai zic de ceva inflorit.

Acum am noroc ca m-am grabit cu semanatul tuturor radacvinoaselor,am pus si semintele de arpagic si am semanat si mutat toate florile.

Au ramas de pus cartofii,din care am reusit sa pun doar 2 randuri de 20 metri fiecare, mi-a adus soacra mea Duminica 2 kg de arpagic, si sa scot rasadurile in rasadnita cand si-o reveni vremea.

Pana atunci, crosetez 😛

 

14 gânduri despre „Remember

  1. Crezi ca vremea de afara afecteaza ce am plantat pana acum?. Eu apucasem sa pun morcov, patrunjel de radacina, ceva mazare si fasole, spanac, leustean…. Nici nu vreau sa ma gandesc cum le este la temperaturi negative. Nu rasarisera inca.

  2. Eu nu-mi amintesc să mai fi văzut în vreo primăvară așa zăpadă ca acum. La o vecină de-a mea au înflorit deja zambilele și așa rău le stă acoperite. Și la mine îmbobociseră, acum nu se mai văd sub zăpadă. Și acum ninge zdravăn la Craiova. Au fost atâtea ierni aspre dar nu a nins la începutul lui aprilie. Pe 8 e ziua Annei și îmi amintesc că mi-a adus soțul poze la spital (când am născut) cu toate lalelele din grădină înflorite. An de an de ziua Annei înfloreau lalelele. Anul ăsta…cred că abia la Paști le vedem. Asta e, cum o vrea Dumnezeu, sănătoși să fim. Caise oricum nu cred că mâncăm anul ăsta….

    1. Da, de caise mi-e teama si mie ca nu vom avea parte.Erau plesniti mugurii cand a dat frigul. 😦
      pate,daca se incalzeste asa cum au zis si nu se mai face frig,vor inflori si zambilele curand.Asta daca nu au inghetat preat tare sa se pleosteasca dupa ce se topeste zapada. Erau pline de boboci. Si ele si narcisele.

  3. Din cate tin minte nu am avut, cel putin in ultimii 10 ani iarna in Martie dar, mai este un principiu daca natura nu se grabeste nici noi nu trebuie sa ne grabim. Va doresc o zi frumoasa si o primavara insorita.

    1. da,asa este.Avand in vedere ca nu sunt in urma deloc cu lucrarile in gradina si ca am destule de facut si in casa , nu ma grabesc deocamdata, desi mi-ar place sa fie mai cald. Pot spune ca daca ar fi doar primavara si vara,as fi cea mai fericita 🙂

  4. La noi unde avem casuta aproape ca nu a nins deloc,dar in schimb a fost un frig ingrozitor.Ma uitam si la vecini mei la solar care dupa jumatatea lunii aprilie rosiile lor se coceau in solar la primuil etaj,acum abia au floare,si asta nu din cauza frigului ci din cauza lumini naturale care practic de 2 luni incoace aproape ca nici nu a existat.Oricum intarzierea de acum va comensa cu toamna lunga si calduroasa pe care au anuntato asa ca ne vom putea bucura de rodul legumelor noastre bogate pana toamna tarziu.Spor la treaba afara ca a dat caldura,,astazi practic ma sufocam in casa de cald,maine mergem in inspectie iar la mosie sa vedem ce o mai fi!

    1. Spor si tie la treburi Maria.
      Si la mine s-a simtit lipsa luminii care a incetinit cresterea rasadurilor,desi au stat la geam si am pus si becuri suplimentare.
      Sa speram ca va fi bine de acum incolo. Pupici la frumosii vostri copii.

  5. Felicitari , Victoria , pentru bloggul tau ! Este extrem de interesant .
    L-am descoperit de curand si il vizitez destul de des ( aproape zilnic ) . Imi sunt de un real folos informatiile postate de tine. Am remarcat contactele cu numerosi iubitori de horticultura . Da-mi voie , te rog , sa ma alatur si eu si … sa fur de la buni cunoscatori ,, meseria ” , corect spus pasiunea .

    1. Buna Cati.Bine ai venit pe blogul meu.Ma bucur ca iti place si ca iti sunt de folos experientele mele in ale gradinaritulul. Chiar te rog sa ne vizitezi mai des si sa ne impartasesti experientele tale. O Duminica frumoasa iti doresc. 🙂

  6. Foarte dragut ca tii un fel de jurnal cu starea „natiunii” intr-o anumita perioada a fiecarui an. Ar merge un fotbal si acum, ca sa ne mai dezmortim si sa ne incalzim. In asteptarea primaverii adevarate, iti urez spor la crosetat.

Lasă un răspuns

