Capsunile grecesti


 

 

Ca tot omul care merge de 2 ori pe luna la cumparaturi in hypermarket si , pe langa lista facuta de acasa, mai ia multe alte chestii care nu ii trebuiesc practic, dar care ii fac cu ochiul si nu se poate abtine sa nu le ia, dand vina pe copii cum ca ar pofti :P, am luat si eu o casoleta mare cu capsuni de Grecia. Niste capsuni imense. trei capsuni abia imi incapeau in palma.

Mare,mare greseala. Un gust mai profund de castravete, la niste fructe care nu au nici o legatura cu acesta, zau daca am mai vazut………..adica simtit 😛

Nu plang dupa bani, ca nu au costat cine stie ce, dar nu imi vine sa cred ca , la niste capsuni atat de mari si frumoase,  gustul nu are nici o legatura cu forma. Asa ca, mai bine cumparam un castravete,ca eram mai castigata 😛 😛 😛

Am mai cumparat si in alti ani, dar din piata, capsuni aduse din Turcia sau Grecia, mai ales cat am fost insarcinata cu David, cand mancam aproape numai fructe 🙂 , dar niciodata nu au avut gustul asta.

DSCN6753 DSCN6754

13 gânduri despre „Capsunile grecesti

    1. Problema este ca nu mai avem alternative. Chiar si la noi au inceput sa bage tot felul de minuni de ingrasaminte chimice,doar ca sa aiba productie mare.
      Iar de cei asa-zisi producatori ecologici nici nu te poti apropia la ce preturi au.De asta ma agit eu sa imi pun in gradina tot felul de pomi si arbusti fructiferi,ca sa stiu macar la o parte din alimente ce mananc.

      1. Te inteleg perfect…acum 15 ani in urma si eu faceam gradinarit si imi era mai mare draguil sa il vad pe fiu-miu muscand din rosia culeasa cu manutele lui , ca din mar…Sa ai sanatate sa poti face cat mai multe!

  1. Gustul ca gustul, problema e cu cantitatea de pesticide! Și fie-mea cere căpșune iarna și chiar am găsit unele dulci dar mie mi-e frică de otrăvuri dat fiind că sunt cât capul meu de mari și nefiind de sezon nu prea cresc ele așa, natural.

  2. Victoria, eu m-am carat la kaufland cu scopul sa cumpar seminte, de una de alta si ce crezi, am ocolit, din greseala si din uitare, taman standul ala, asa ca tot am cheltuit 130 de lei, pe tot felul…
    Ce mai faci tu, draga mea?

    1. Nu stiu de tot intra comentariile tale la spam 😦
      Mi se intampla si mie sa merg dupa un lucru si sa ma intorc acasa fara el,dar cu altele :))
      Eu muncesc mult in gradina si imi place de nu mai pot.Tare mult am asteptat sa vina perioada asta.
      David e dimineata la gradinita,iar eu ies cu zana in fiecare zi pe la 9.30-10.00 si pana la 12.30 mai seman cate ceva,sap,curat si pun flori sau le mai mut.
      cand intru lsa pranz in casa,mancam,si cat doarme zana eu crosetez cu un ochi la laptop sau la TV.Acum e ora sa se trezeasca,asa ca ma duc la bucatarie sa pregatesc desertul si masa pentru baieti,ca vin si ei pe la 5 acasa. 😛

      1. Ma uit la tine si nu gasesc (si de cand astept 😉 ) sa zici vreodata ca esti obosita :))))) Eh, tinerete, ce mai!
        Spor la treburi ca aimulte pe cap (mai faci si desert? ce-i ala ca eu nu stiu de asa ceva ) 😛 😛

        1. hehe,daca ai sti cat de obosita ies din gradina 😛 Dar, intru in casa, ma spal si le dau sa manance la copii si seara,cand se aseaza toti sa se culce eu,desi imi este somn,ma asez in scaunul meu de la calculator(ca e din ala cu spatar,din piele si e foarte comod 😛 ), si cand incep sa crosetez dispare oboseala si incep sa butonez si laptopul dupa modele noi sau intru pe bloguri,si ma apuca 12 sau chiar 1 noaptea 😛
          Dimineata la 5.30 o iau de la capat cat se poate de fresh 😛
          Acum sunt mai putin fresh ca m-a luat o raceala si ma doare in gat tare.Dar, cand dau cu „sapacilina” imi trece ca prin farmec :))))Te pup.
          Ma crezi ca, de multe ori, parca nici nu imi vine sa dorm, ca nu cumva sa pierd momente importante din viata :)))) ? La pranz nici nu se pune problema sa dorm vreodata, poate doar de 1-2 ori pe an 😛 si atunci cand sunt bolnava
          deserturi mai mult cumpar iarna,dar ma si fac din cand in cand 😛

  3. Te inteleg perfect, draga mea, esti , inca, la inceputuri si faptul ca v-ati mutat in casa noua si ca aveti copilasi m ici si dragalasi astea toate sunt o mare sursa de energie, este seva din care ne hranim mintea si gandurile si sufletul si atunci nu mai simtim oboseala. Da, imi amintesc de vremurile acelea, eram atat de fericita dupa o lucrare mare si importanta care facea sa avanseze construcia, cine stia de oboseala? Dar, vezi, Victoria, trebuie sa avem, cand suntem tinere, si grija de noi caci toate astea se aduna si fac sa „scadem” mai pe la finele existentei, sa ne scada puterile, imunitatea, numai credinta ramane si Dumnezeu ne ajuta.
    Iti doresc un sfarsit de saptamana placut si reme buna! Te imbratisez.

    1. Multumesc frumos.Sper ca nu a fost prea rea vremea la tine.Aici e soare acum,dar este vant rece.
      Incerc sa am grija de mine,dar stii cum este.Treburile nu asteapta,iar copiii trebuiesc ingrijiti,urmariti si ajutati.Asa ca nu prea este vreme de stat si daca as vrea 🙂
      Stii cum spun eu? O sa am vreme de stat……..o vesnicie 🙂

Lasă un răspuns

