Sa inceapa distractia!!!!


DSCN6681 DSCN6682 DSCN6684 DSCN6685 DSCN6686O placere anul asta sa repic micile rasaduri. Si asta pentru ca o fac in casa, la caldura, fara sa mai stau in genunchi in fata rasadnitelor de afara 🙂

Rasadurile de rosii s-au lungit putin din cauza ca, desi am mutat raftul in dreptul ferestrei si am avut si lumina suplimentara, tot nu a fost suficienta lumina. Dar, dupa ce mi-au murit o parte din cauza caderii plantutelor si, dupa ce am rezistat eroic (desi tentatia era mare) sa nu stropesc cu pPrevicur 🙂 , cele ramase sunt sanatoase si frumoase. si sunt destule ca am pus multe seminte.Numai astea sunt cateva zeci. Si am vreo 30 de soiuri de tomate 😛

Am inceput repicatul cu rasadurile de rosii Yellow Stuffer( tomate pentru umplut, in forma de gogosar), care au crescut primele .

Vinetele si ardeii mai asteapta putin.

12 gânduri despre „Sa inceapa distractia!!!!

  1. Cand spui ”o mare placere” , cred ca nu te poate intelege decat cine a ”gustat-o” personal . Trebuie sa-ti si placa ce facem noi , adica sa te ”joci” in pamant , sa vezi cum micuta samanta prinde viata pentru ca tu ai ingrijit-o , apoi sa ai satisfactia muncii tale cand dupa multe luni de truda culegi roadele .

    Abia astept sa vad plantutele tale in rasadnita la soare , ceva mai viguroase si cu multe frunze verrrzi ! Eu abia maine pun la germinat semintele de rosii si sper sa fie gata la timp rasadurile ce vor creste din ele . Azi am repicat ardeii si poate saptamana viiitoare vinetele .
    Sa ai mult spor , draga mea si rasaduri sanatoase , fara Previcur ! 🙂

  2. Spor la treaba, Victoria ! Ai o colectie de invidiat. Poate ne scrii un articol, sa ne faci o comparatie intre rosiile tale – care ce gust au, la ce le folosesti samd.

    1. Multumesc mult Dani.Da,am multe soiuri,dar zau daca nu deja imi fac cu ochiul multe altele.Dar,pentru ca deja e cam tarziu pentru comenzi,astept pana la anul 😛
      Am scris anul trecut despre soiurile pe care le am.

  3. Ale mele sunt foarte frumoase dupa repicare, si dupa ce le-am stropit de cateva ori cu ceai de foi de ceapa si de musetel asa cum m-ai sfatuit. Le-am fotografiat ieri, poti sa inti sa le vazi!

    1. daaa,au primit din belsug musetel, galbenele si foi de ceapa 😛
      Doar ca sunt un pic cam inghesuite din lipsa de spatiu si de asta s-au imbolnavit unele.
      Am inceput acum sa le repic pe cele sanatoase,care sunt o gramada oricum, asa ca nu imi mai fac griji 🙂

  4. Buna dimineata, sa aveti o zi frumoasa.Incercati udarea cu ceai de coada calului si urzica si veti vedea ca nu prea cad rasadurile.Puteti sa amestecati si cu ceai de musetel.
    Sa va traiasca si sa aveti parte de recolte bogate.

Lasă un răspuns

