Mult asteptata stevie


DSCN6694 DSCN6695DSCN6697

Primele fire de ceapa din gradina mea si primele frunze de stevie mici si dulci, pe care le urmaream cu nerabdare sa apara, au ajuns ieri in oala mea ( de 3 litri) de ciorba si, impreuna cu zana mea, am mancat jumatate din ea 😛 Ca nu ne-am putut abtine 🙂

Va spun cu mana pe inima ca nici prajiturile nu le mananc cu atata placere cu(virgula) care  am mancat ciorba asta. Practic,am savurat cu ochii inchisi fiecare lingura.

Rebecca ma intreba : Mami, faci nani? 😛 😛 😛

Urmeaza, cand va rasari mai multa stevie, sa imi fac provizii pentru toata vara. Pentru ca, de-acum si pana la toamna, adio carne in ciorba 🙂

13 gânduri despre „Mult asteptata stevie

    1. daaa, asta am pus-o in septembrie. Speram sa am ceapa verde in Noiembrie dar nu a plouat iar eu, cu conservele si culesul, nu am avut timp sa o ud sa creasca. Insa a crescut acum si e tare buna. cea pusa in Octombrie e pe jumatatea asteia. Va pupam si noi 🙂

  1. Am și eu ceapă verde dar e micuță. Totuși abia o aștept! Și ștevia s-a făcut, o să culeg direct pentru mâncare, deja începe postul și săptămâna asta mai apuc să mănânc mâncărică de ștevie cu ou ochi alături. Mă uitam și la urzici, am prins câteva rădăcini de la pădure dar nu sunt foarte multe. Totuși, ajung lejer de-o ciorbă! Spor la treabă!

    1. urzici nu mananc,dar stevia sunt in stare sa o mananc si la desert.Fac de toate din ea. Am facut ieri mancarica cu ou alaturi.A iesit delicioasa.
      Mai fac si pachetele din stevie cu ceapa si ciuperci,invelite in foi de placinta.Sunt excelente 😛

  2. Un mare „Like” pentru ciorbele de verdeturi! La fel si pentru salate.
    Eu, cel putin, de cand incep verdeturile prin gradina, ma mir ca nu mi se inverzesc dintii, ca abia mai mananc si altceva 🙂

Lasă un răspuns

