Goana dupa verde


Asa cum cred ca facem toti in perioada asta, ieri am iesit si eu la pozat tot ce am vazut verde in gradina mea. Fiecare firicel de floare care isi revine dupa iarna, este o adevarata incantare.

Azi am fost in gradina din nou, pentru ca de dimineata s-a aratat putin si soarele, a batut vantul iar pamantul s-a zvantat putin la suprafata, asa caa am pus seminte de salata verde si rosie intr-una dintre rasadnite, am mai curatat o portiune de gradina unde am iarba si acum vreau sa sap sa ma extind cu legumele, si am pus mazarea.

Aproape ca nu imi venea sa mai intru in casa de bucurie ca gradinaresc, in sfarsit dar, dupa 2 ore de munca, am intrat totusi sa le dau sa manance la cei 3 😛  copilasi, ca se trezisera. Acum am 3 pentru ca si Marius e acasa in medical, dupa o mica pneumonie capatata acum 2 saptamani.

Ieri am terminat si de pus ultimele seminte de rosii in ladite, am mai pus si o multime de flori si am umplut toate rafturile din casa de l-am speriat pe sotul meu, care se tot intreaba unde voi pune atatea 😛 😛 😛

Am pus mai bine de 30 de soiuri de tomate, 14 soiuri de vinete si cred ca tot atatea de ardei. Nici nu mai am rabdare sa le numar acum 😛

Vineri ma duc la cumparaturi, sa ma aprovizionez cu alte pahare pentru repicat, var sa dau pe pomi, dolomita, Cropmax(de care am mai folosit si anul trecut si a fost excelent), pioneze pentru prins folia de pe rasadnite ca s-a cam desfacut(au ramas in acelasi loc peste iarna) si poate gasesc si ulei de Neem sa fac o stropire acum la pomi. Multumesc Elisa 🙂

Digitalis Nalbe Hortensia crini albi si oeonthera DSCN6551 Margarete Gura leului zambila DSCN6546 garofite Lalele Aster aster cimbrisor peren irisi albi parfumati rasadnita-azi am pus seminte de salata in ea garofite,irisi,lychnis coronaria-in rasadnita sfecla ceapa verde ceapa pusa in toamna devreme salata rosie agris Lamaita leustean smochin DSCN6521 DSCN6520 Primula acaulis DSCN6517 DSCN6515 Rozmarin DSCN6511 Buddleja davidii-Liliac de vara DSCN6508 Primula pubescens Mana Maicii Domnului Yucca Digitalis garofite chinezesti irisi lalele crenguta de liliac anemone DSCN6491 rasadnita cu telina si varza rosie din 2012 gradina mea tufanele

_

29 de gânduri despre „Goana dupa verde

  1. Se vede treaba ca iarna a fost blanda in zona, multa verdeata in gradina. Si la Constanta am avut parte de o iarna destul de blanda si deja au rasarit o parte dintre floricele in fata blocului, dar la gradina la Valcea a fost mai frig si abia acum incep sa scoata capul din pamant ghioceii. Sa aveti o zi frumoasa si multa sanatate domnului Marius.

    1. Multumesc frumos de urari.
      Da,a fost o iarna blanda,din fericire, ca sa o mai uitam pe cealalta 🙂
      Valcea e mai spre munte si de-asta
      Ce dor imi este de Olanesti.Poate vom ajunge si anul asta la tratament.Zona este superba

  2. Ma bucur si eu de bucuria ta , Victoria ! Asa de frumos ai scris…Si la noi e cate ceva verde prin curte , dar plua de cateva zile si se anunta o saptamana noroasa cel putin , daca nu si cu precipitatii . Si eu as fi pus mazarea ,morcovul ,spanacul dar gradina balteste . O sa ne intarzie ploaia , dar n-avem incotro . Sa apor in continuare draga mea si multa sanatate sotului tau !

          1. Te inteleg ! Fiecare din noi ramane cu dorinte neimplinite . Eu am visat sa fiu sofer pe tir . Cand vad poze cu Celia pe forum , imi sfaraie inima . Dar… cred ca trebuie sa ne multumim cu ce ne-a dat Dumnezeu , mai ales daca suntem sanatosi . Multe fete si-ar dori gradini ca ale noastre… 🙂

          2. Oooo, sa stii ca mie nu imi pare rau deloc ca nu cant,doar aveam asa…… o dorinta 🙂
            Cat despre gradina…..este cea mai frumoasa dorinta implinita a mea. Nu m-as mai putea lipsi de ea.

    1. Pai o sa opresc in drum spre Bucuresti la cei ce vand furaje. O sa incerc si la Agroland,poate gasesc. Daca nu,voi cauta pe net si fac o comanda,in functie de cat ma costa si transportul.

  3. ai dreptate cu dorul de verde. La voi a dat cate ceva verde, la mine abia au iesit primii ghiocei si au acuma 5cm, cred ca vor inflori in2saptamani. Pana atunci m-a tot uit la frunzulitele lor, parca mai cresc, m-i se lungesc urechile cat ii tot privesc. Am si eu o intrebare, am vazut ca vreti sa cumparati dolomita, de unde luati si pentru ce o folositi?.

    1. Buna! Eu am cautat ieri si nu am gasit.Dar mi-am luat ulei horticol sa stropesc pomii si via,ca asta este cea mai importanta stropire din an.
      Smochinul il voi dezveli dupa jumatatea lunii Martie.
      O primavara frumoasa si tie 🙂

    1. 😛 😛 😛
      hahaha, mumia este unul din cei 2 smochini ai mei.Ma gandeam ca vom avea o iarna la fel ca cealalta de anul trecut,asa ca am vrut sa fiu prevazatoare 🙂

  4. Draga mea, poza din Antet im i aminteste de vremea cand semanam asa, pe randuri si multe seminte, adica dese rasadurile. A fost bine, este bine, sunt frumoase si sanatoase, sa-ti traiasca si sa creasca sa se intareasca!
    Acum eu am schimbat ceva, am semanat atat ardeii cat si rosiile bob cu bob, la anumita dinstanta pe rand si intre randuri si stii de ce? Am imbatranit, nu mai duc atata munca cu repicatul ardeilor in 200 de pahare, doar rosiile le voi repica, asa ca de aceea i-am semanat rar. Sa vedem ce-o iesi 🙂
    De trei zile incoace primavara nu mai tace si ne indeamna la munca…si este m ulta munca in luna martie, la noi. Incet, incet le-om face pe toate, in felul nostru. Te imbratisez si-ti sarut puisorii dragi.

    1. Nu imi dau seama de ce ai intrat la spam 😦
      Da,e mai bine asa mai rare.Asa le-am pus eu anul trecut cand am semanat direct in rasadnita afara,si au crescut frumos.
      Acum,in casa,imi este ma usor cu repicatul,iar spatiul oricum nu era asa mare ca afara.Peste o saptamana incep sa le mut afara
      Te pupam si noi cu tot dragul 🙂
      Mai mult de jumatate din ceea ce stiu acum despre gradina, este de la tine,si iti multumesc mult petru asta 🙂

  5. 30 de feluri de rosii???? Cred ca bati orice record, abia astept sa ni le arati si in poze, la vara. Sanatate sotului, spor la treaba in continuare si o primavara plina de verde!

  6. Ai o gradina imensa! A mea, de fapt a soacrei mele care este draguta si ma lasa pe mine anul asta sa o organizez este destul de mica. Sa vedem ce rezultate obtin! Daca nu-mi iese macar ma delectez cu imagini din gradinile altora!

Lasă un răspuns

