In toiul creatiei


          Zana mea si-a descoperit de curand doua noi pasiuni: coloratul si pictatul. Si le face cu atata pasiune incat limbuta ei se plimba de colo-colo pe afara,  iar eu stau cu camera in mana sa mai prind cateva cadre. 🙂

Mi-e draga de mor cand o vad cu cata seriozitate si atentie deseneaza. Am scris acum ceva timp ca si David este foarte atras de desen si pictura. 🙂

Ma intreb acum, daca se vor face amandoi pictori………………. cine va mai munci sa ia si un salariu ?  😛 😛 😛

Frumosii mamei dragi 🙂

Si daca tot vorbesc despre copiii mei, sa va arat si care este povestea lor preferata

DSCN6215Ati ghicit! este „Pionchio”desigur. Ca asa l-a botezat zana mea 😛

 

 

DSCN6404 DSCN6405 DSCN6407 DSCN6409 DSCN6411 DSCN6430 DSCN6432 DSCN6439 DSCN6440

11 gânduri despre „In toiul creatiei

  1. Felicitari, sa va traiasca si sa va bucurati de realizarile lor. Orice pasiune sau talent trebuie incurajat asa ca-i bine sa le dezvoltati pasiunea apeland la un profesor de specialitate. O saptamana frumoasa va doresc, plina de impliniri si inspiratie.

  2. Sa-ti traiasca.! Din experienta timpului trecut ti-as spune ca joaca face copilul mai inteligent si daca tu ai putea sa observi ce-i place si-n ce pasiune ramine constant copilul de-a lungul timpului mai tirziu ve-ti rezolva mai usor sau chiar se va rezolva de la sine -problema orientarii in viata spre ceea ce-i va placea si va face bine in viata.

    1. da, stiu asta :0
      de exemplu pe David l-a lovit pasiunea asta cu desenatul si pictatu pe la 4 ani si inca il tine( are 5 si jumatate). El oricum e o fire mai delicata si linistita,asa ca i s-ar potrivi asta,zic eu.dar vom mai vedea pe parcurs,ca acum ii plac multe 🙂

Lasă un răspuns

