Frumoasele mele rasaduri


 

 Sunt tare mandra de ele si sper sa ramana la fel de frumoase si in continuare.

Le-am udat doar cu ceaiuri de musetel, galbenele si foi de ceapa, amestecate sau separat, la temperatura camerei.

Doar petuniile par ceva mai zburlite, si cred ca , fiind asa de firave,nu le-a placut jetul stropitorii, desi foarte fin.

In rest arata foarte bine.

Am si leustean 😛

Vinete mi-au iesit o multime, si ma bucur mult pentru ca anul trecut nu am prea avut si le-am pus si foarte tarziu, dupa 15 Martie.

Ardei GRAS vreau sa mai cumpar pentru ca, desi am avut o multime de seminte, nu au vrut sa incolteasca. Bine macar ca au rasarit ardeii iuti si gogosarii.

Mi-am mutat raftul cu rasaduri in geam,asa ca acum astept soarele 🙂 , desi nu am renuntat totusi la becuri.

Dupa jumatatea lunii martie, daca se incalzeste, le voi muta pe rand in rasadnitele de afara, repicate gata.

DSCN6451 DSCN6448 DSCN6445 DSCN6446 DSCN6447 DSCN6444 DSCN6443 DSCN6442 DSCN6424 DSCN6422 DSCN6420 DSCN6418 DSCN6419

22 de gânduri despre „Frumoasele mele rasaduri

  1. O minune de rasaduri.Foarte frumoase si vad ca si foarte variate( legume, flori, arbusti) Sunteti o familie adorabila unita si ordonata dar mai ales buni gospodari. Il salut cu respect pe domnul Marius. Sa aveti o primavara frumoasa, plina de bucurii si impliniri.

  2. Atentie la „ghivecele” incolore! Lumina face bine la frunze, nu si la radacini. Fapta fiind comisa, nu va ramane decat sa le innegriti, fie prin vopsire, fie invelindu-le in hartie sau folie neagra. Tot (alveole, ghivece din plastic) ce este in comert pentru semanat rasaduri este negru!

  3. Ce frumuseti ai tu , Victoria ! Si eu iti doresc sa fie la fel de sanatoase si de frumoase pana la toamna tarziu ! Si la mine scot capusorul vinetele , una cate una . E o incantare sa le privesc ! Sa ai spor la treaba ! Pupici !

  4. Vad ca si tu folosesti pentru rasaduri tavite de plastic de la florarie, si eu tot din astea folosesc si sunt multumita de ele. Rasadurile tale arata bine, sa iti creasca sanatoase si voinice!

    1. multumesc mult.Folosesc de toate,ca am de-a seminte sa imi pun si in cap 😛 😛 😛
      Acum am scos din magazie niste ghivecele mititele care se folosesc pentru inradacinat frunzele de violete.Eu le-am cumparat pentru rasauri ca mi-au placut mult si pentru ca sunt dintr-un material rezistent.Urmeaza sa repic rasadurile in ele.

        1. habar nu am.nu am vazut seminte.In schimb poti gasi pe marginea padurilor. Daca iti iei 2-3 radacini,in toamna o sa ai o multime de seminte.sau rogi pe vreo taranca din piata sa iti aduca 🙂
          la mine cresc ca ciupercile pe drum, pe laga si pe unde se nimereste.In gradina incerc sa scap de ele ca au radacini puternice si foarte adanci si se inmultesc rapid.

  5. Mamaa, ce de ligheane! Sigur nu cultivi ceva etnobotanice de le tii asa grijuliu in casa?:))De ce le dai numai ceaiuri. nu cresc mai repede cu niste tuica, sa fie mai zglbii/:))
    Zau, nu credeam ca e asa de complicat cu gradinaritul asta1

    1. 😛 😛 😛 pai tocmai ca nu le dau tuica le tin asa de bine inchise 🙂
      le dau Jack Daniels 🙂
      Ceaiurile le fortifica si nu mai trebuiesc stropite cu chimicale. Incercam sa facem totul cat mai natural
      Nu e complicat deloc daca iti place asa cum imi place mie

  6. Victoria, am facut si eu ceai din foi de ceapa si inainte de a le uda vreau sa te intreb: uzi doar substratul rasadurilor sau pulverizezi si pe frunzele lor? La ce fel de rasaduri se aplica tratamentul asta?

    1. Buna Roxana.Il poti folosi la orice fel de rasaduri si poti stropi si pe frunzele rasadurilor. fara probleme.
      Eu stropesc la fiecare 2 zile si rasadurile arata minunat. Mult spor!

  7. Frumoase rasaduri! Sa ai parte de roade bogate! Si ale mele si-au revenit mai ales dupa repicare si cred ca le-a facut bine si ceaiul de foi de ceapa si musetel. Spor la treaba!

    1. Multumesc Maria. Cele care au ramas,ca au murit foarte multe.
      O sa mai pun si eu luni in rasadnita seminte de tomate ca alea cresc repede. Ardei gras voi cumpara rasad,ca anul asta nu mi-a iesit nici un fir macar.
      Lasa ca sa vezi ce repede vor creste,ca se incalzeste de-acum.

Lasă un răspuns

