Premiul Liebster cu leapsa cu tot


premiul

premiul2
Am primit premiul acesta de la copilariefericita careia ii multumesc.

„Premiul Liebster Blog nu este un premiu propriu-zis. E un mijloc de promovare.

Regulile se mai schimbă pe parcurs, însă ideea de bază rămâne aceeași: premiul trebuie să fie dat mai departe. E o leapșă virtuală între bloggerii cu mai puțin de 200 de cititori înscriși (followers).”

Regulile jocului sună în felul următor:
Numește persoana/blogul care ți-a acordat premiul. (Nu uita să-i mulțumești!)
Scrie 11 lucruri despre tine. (Dacă tot ne-am împrietenit prin intermediul blogului, trebuie să ne știm mai bine, nu?)
Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat.
Nominalizează 9 bloggeri/bloggerițe pe care îi / le admiri și care au mai puțin de 200 de followers.
Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
Anunță-i despre premiu pe pagina lor.

11 lucruri despre mine:

1. Sunt foarte incapatanata

2.Intotdeauna fac ceea ce mi-am propus

3. M-am indragostit de sotul meu cu 3 ani inainte ca el sa afle 🙂

4. Iubesc sa gradinaresc si iubesc lucrul de mana

5. Imi place sa gatesc

6. mi-am dorit copii mai mult decat orice altceva pe lume si, dupa ce doctorii mi-au spus ca nu voi avea niciodata, acum am 2 minuni langa mine

7. Nu cred ca as sti ce sa fac daca vreodata m-as imbogati brusc. Probabil ca tot la tara as sta si tot gradinarit as face 😛

8. Am ochi albastri…..sau verzi, depinde de starea in care ma aflu

9. urasc minciuna si fatarnicia

10. Nu am cine stie ce talente artistice

11. Imi place pescuitul

Si acum sa raspund la cele 11 intrebari:
1.În ce zodie te-ai născut?

Leu
2.Ce carte preferată ai avut în copilărie?

Toate cartile de povesti erau preferatele mele. Le citeam din scoarta in scoarta. Aveam o vecina al carei tata era colectionar de carti de tot felul. Avea carti in toata casa si imprumutam de la ea. Citeam si cate 10 carti pe saptamana.
3.Copil fiind, ce ți-ai dorit să devii la maturitate?

Nu imi mai amintesc, insa stiu sigur ca in liceu imi doream sa fac Academia Militara. Nu am facut-o, insa am sot militar.  😛
4.Cum arată jobul ideal pentru tine?

Intr-o gradina plina cu flori, pepiniera sau sera.
5.Ce meserie ți se pare de nepracticat?

Parasutismul(face sotul meu) – sunt ingrozita de inaltimi
6.Care crezi că este cel mai mare defect al tău?

Nu stiu sa ma prefac.
7.Ce te ajută să scapi de stres?

Copiii mei. 🙂
8.Ce loc ai alege pentru o vacanță de vis?

Grecia
9.Ai un serial preferat?

Sunt mai multe:

Anatomia lui Grey, Dr. House, Merlin,  Mesaje de dincolo
10.Ce cuvânt te descrie cel mai bine?

Optimism
11.Ce regrete ai?

Ca nu am fost iubita de parinti, si ca nu pot fi mai apropiata de fratii mei

Premiul il trimit mai departe catre:

http://vasi-gioni.blogspot.ro/

http://traindlatara.blogspot.ro/

http://miculinbucatarie.blogspot.ro/

http://7coline.wordpress.com/

http://gradinavisata.wordpress.com/

http://balaurdegradina.wordpress.com/

http://dingradinaluiardei.ro/

http://greenzonelife.wordpress.com/

 

Intrebarile la care vor trebui sa raspunda cei vizati mai sus, voi indrazni sa spun ca sunt aceleasi pe care le-am primit si eu,pentru ca mi s-au parut interesante si mi-a facut placere sa raspund la ele.

4 gânduri despre „Premiul Liebster cu leapsa cu tot

    1. Ups 😛 . Mi se parea mie ca am omis ceva.
      Ma bucur ca iti place.
      pai,avand in vedere ca nu mi-e frica de nici un fel de munca,oricat de grea ar fi ea, mi-a venit in minte una dintre fobiile mele…….ca am mai multe :)))
      Gata,am corectat. Mi-am permis sa dau mai departe intrebarile tale, pentru ca mi-au placut. multumesc 🙂

Lasă un răspuns

