La plimbare


Am fost Vineri in Bucuresti. La cumparaturi, doctori, la  plimbare si la platit de facturi. Unele le platim pe net , asa ca mai scapam de cozile interminabile.

Si, pentru ca am mai avut si putin timp liber intre programarile la dr. ( sotul meu a facut o mica pneumonie iar copiii sunt tot raciti de vreo luna), iar David se tot ruga de noi sa il ducem in Oraselul Copiilor, am fost si putin pe acolo. Nu prea mult ca nu a fost foarte cald, insa destul cat sa ii multumim si pe Zana si pe Fat – frumos 😛

Daca David este o fire mai delicata si putin mai fricos(asa ca mami 🙂 ) , Rebecca inca ma uimeste cu atitudinea ei fata de orice. Are curaj cat pentru toata familia. Ea este fata lui tati care cred ca nu ar refuza nici macar o saritura cu parasuta 😛

S-ar da in orice , cu orice viteza si la orice inaltime, atata timp cat stie ca mami si tati sunt langa ea. A ras, a tipat si s-a distrat de minune.

Ce mi-a placut, a fost ca, in sfarsit, Oraselul copiilor arata aproape asa cum ar fi trebuit sa arate de mult. Casute colorate cu desene animate, o intrare de basm, alei curate si zona verde ingrijita(desi acum nu prea e verde). sa speram ca la vara va fi si mai frumos. Pentru asta, o mare bila alba pentru domnul Primar al Sectorului 4.

Oraselul Copiilor nu a fost niciodata, in cei vreo 30 de ani de cand il stiu eu, atat de frumos.

DSCN6357 DSCN6358 DSCN6368 DSCN6370 DSCN6374 DSCN6375 DSCN6378 DSCN6380 DSCN6381 DSCN6384 DSCN6385 DSCN6399 DSCN6400

10 gânduri despre „La plimbare

    1. Multumesc mult Marilena.Si mie imi placea mult cu parul lung si il voi lasa sa creasca din nou.Incepuse sa imi cada si se uscase foarte tare pielea capului pentru ca cea mai mare parte a timpului il tineam legat.Acum,ca e scurt,mi respira si pielea mea.

  1. Ati petrecut foarte frumos, se vede din poze ca v-ati simtit bine. Ca patru copii frumosi si nebuni. Sa stii ca mie imi place parul scurt mai mult. Mi se pare mai modern. Poate faci un sondaj 🙂

Lasă un răspuns

