Dovleac copt


Am facut dovleac copt la tigaia Dry cooker.

Nu am mai facut pana acum dovleac copt.

Nu m-a convins prea tare gustul lui, desi e destul de bun, insa mirosul, pentru ca am presarat si foarte putin zahar vanilinat pe el, s-a imprastiat in toata casa si aproape ca nu mai puteam de pofta. 😛

Data viitoare  fac cu scortisoara, pentru ca este o mirodenie care are efect antioxidant, antimicrobial, antiinflamator, antidiabetic si anti-tumoral si, mai ales,  reduce semnificativ nivelul de lipide din sange,   regleaza cantitatea de zahar din sange si are efecte anticancerigene. 

Daca inca nu v-am convins sa folositi dovleac si scortisoara, uitati-va putin pe Google  si o sa cititi mai multe, chiar si despre supa de dovleac,sau ceaiul de scortisoara si beneficiile lor.DSCN6211 DSCN6212 DSCN6213

15 gânduri despre „Dovleac copt

    1. Eu nu prea cunosc care sunt dovlecii cei mai buni.Desi si mie imi plac.Si sunt singura .Doar Rebecca mananca placinta de dovleac si atat.
      Abia incep sa ii descopar.Pana acum am mancat doar placinta cu dovleac.Dar de-acum voi pune si in gradina si sper sa se faca.

  1. Ai dreptate cu scortisoara, noi bem ceai de plante Glicostop si are m ulta scortisoara, ca altfel uit sa pun in mancare scortisoara.
    De fapt am facut o mancare din carne de vita la kukta si am pus acolo pe langa legume multe mirodenii printre care si scortisoara si iese o mancare tip indiana(in Australia am mancat de la indieni (indieni din India, de la Raj Kapur 🙂 ).
    Dovleacul eu il foloseam, cand taiam unul mare si trebuia folosit ca sa nu se mucegaiasca, ca garnitura alaturi de cartofi sau orez, asa cum zici tu, la tigaie obisnuita si acoperita cu capac.
    Stii care dovleac este bun? Cel colorat intens in portocaliu, cel cu coaja portocalie si de forme ondulata, cel mare si alb cu coaja grunjoasa, astea toate le-am incercat, dar si cel lung ca o vioara, toate astea sunt bune. Pa, pa!

  2. mie imi place muscatul de provence, e foarte dulce si aromat, nu are nevoie de zahar. Il tai felii, il coc la cuptor, il curat de coaja si il pun la congelator. Cand am pofta de o felie o dezghet la aparatul de fiert cu aburi. Il folosesc la placinte, sau ca si garnitura la fripturi, peste, omleta, cu iaurt deasupra. Sau il mananc asa.

Lasă un răspuns

