Craciun 2012


 

 

 

 

 

       Anul asta, ca dealtfel si in ultimii ani, am fost de sarbatori acasa la socrii mei, impreuna cu mai toata familia sotului meu. Ne-am distrat, am petrecut, l-am primit pe Mos Craciun, si am fost rasfatati, ca intotdeauna, de soacra mea, care nu ne lasa sa facem nimic. 

De la cel mai mic si pana la cel mai mare am primit cadouri de la Mos, am spus poezii si ne-am pozat impreuna cu el. Copiii au fost foarte incantati, iar noi ne-am distrat de minune.

Printre altele, m-am tuns. 😛Picture 208 Picture 211 Picture 215 Picture 222 Picture 224 Picture 225 Picture 231 Picture 237 Picture 239 Picture 241 Picture 246 Picture 248 Picture 250 Picture 258 Picture 264 Picture 266 Picture 272 Picture 291 Picture 292 Picture 596 Picture 597 Picture 598

11 gânduri despre „Craciun 2012

    1. Iti multumesc,esti foarte draguta.
      De par chiar imi pare rau,ca m-am invatat cu el lung, desi imi place si mie asa cu parul scurt. Imi era din ce in ce mai greu sa ma ocup de el si,plus ca , in afara de cele 2-3 ori pe luna cand mergeam la Bucuresti, il tineam numai strans in coc, asa ca nu mai merita sa ma mai chinui cu el.
      Te pup.

    1. Multumesc frumos Gabriela.
      Aia din pozele astea e tunsoarea intermediara. pentru ca nu prea imi placea,iar sotului meu nici atat 😛 a bagat foarfeca in parul meu,dupa care m-a trimis din nou la coafor sa ma tund cum a vazut-o el pe Rihanna :P,cu parul foarte scurt
      Un an minunat si tie!

    1. 😛 Sa stii ca mi se parea mie ca anul asta parca ii lipsea ceva,dar zau daca am realizat pana sa spui tu ca despre burta era vorba :)))))))
      S-a grabit saracul,si mai era si emotionat,ca nu e asa simplu sa vii la atata familion cu daruri(ca daca sari pe vreunul nu mai pleci intreg 😛 ) si de emotie si-a uitat burta in dormitor 🙂
      Este mosul nostru de familie,sa zic asa 🙂

  1. Daca ati fost cuminti, a venit Mosu la toti, vad. 🙂
    Au cu cine sa semene copiii asa frumosi , cu tine :).
    Interesant si un blog handmade, dar eu abia astept sa iti vad trandafirii de anul asta si recoltele de rosii sau ce vei mai avea . Sa ai un an norocos, plin de realizari si bucurii :)!

Lasă un răspuns

