Noul meu blog


Mi-am mai facut un blog, cu produse handmade, create de mine.

Pentru ca acesta vreau sa ramana doar cu postari despre ce se intampla in gradina mea…. si pe langa ea 😛

Asa ca va invit sa il rasfoiti. Nu am vrut sa il arat mai devreme, desi are cam o saptamana , pentru ca doream sa am ce sa arat, ca si continut, ca doar stiti si voi cum arata un blog 😛

http://victoriacrochet.wordpress.com/

Pe 21.12.2012, adica „ezact” de Apocalipsa 😛 😛 😛 , se vor  implini 2 ani de cand sunt inscrisa pe forumul http://www.lucrudemana.com/  si, pentru ca, desi imi placea foarte mult sa crosetez si sa tricotez, nu stiam sa fac prea multe, am invatat de la doamnele de acolo o multime de lucruri, modele si, mai ales, am invatat sa citesc diagrame. Lucru pe care habar nu aveam sa il fac inainte. Deci, le multumesc din inima.

 

9 gânduri despre „Noul meu blog

  1. Foarte frumoase articolele tale de crosetat. Sa ai succes! Mult noroc! Si, parerea mea, preturile sunt ffff mici la tine, lucru de mana , in America, este de sute si mii de dolari, zau. Sarbatori fericite, Victoria draga!

    1. Multumesc frumos Elisa.Am vazut si eu site-uri din America si mi-a stat inima cand am vazut ca un fular simplu costa 50 dolari 😛
      Oricum,eu sunt abia la inceput si vreau sa vad intai daca merge.Inca nu folosesc fire foarte scumpe.Daca voi incepe sa vand ceva,voi cumpara si din cele mai scumpe.Nu vreau nici sa investesc prea mult deocamdata.
      La multi ani si un An Nou plin de speranta si bucurie iti doresc.

  2. Felicitari pentru noul membru al familiei! „Impletesti” cele doua pasiuni ale tale foarte frumos si intr-un mod foarte natural, ca si cum totul este simplu si la indemana. Cred ca cea mai fericita este Zana – fotomodelul nr. 1 al paginilor tale. Te salut, Zanisoara si Mos Craciun sa iti aduca sub brad jucarii si dulciuri multe. Si fratiorului tau la fel. Si daca te intalnesti cu el, pune si pentru mine o vorba buna, ca m-am straduit sa fiu cuminte.

    1. Multummim tare mult.Si eu si spiridusii mei 😛
      Cu siguranta ii va pune o vorba buna Mosului.Scrisoarea e pe jumatate scrisa,asa ca azi te includem si pe tine.
      Sarbatori pline de bucurii iti dorim!!!

Lasă un răspuns

