In asteptarea lui Mos Nicolae


DSCN5099

Am impodobit bradul mai devreme, pentru ca noi vom pleca de sarbatori la socrii mei, unde vom petrece alaturi de familia sotului meu, care practic m-a adoptat. Ei sunt familia mea si imi sunt foarte dragi, iar copiii mei abia asteapta sa mergem la ei si asta ma bucura mult.

Deci, cum spuneam, am impodobit bradul, spre bucuria copiilor mei care se invarteau in jurul bradului,al ornamentelor si al meu, mai mai sa le incalcim pe toate.

Dimineata, imediat ce deschide ochisorii, zana mea ma roaga intai sa ii aprind instalatiile, abia apoi se da jos din pat 😛

Iar David sare repede sa le aprinda pentru ea.

In seara asta il asteptam pe Mos Nicolae si amandoi sunt foarte emotionati. Mai ales ca stiu ca Mosul acesta vine noaptea si nu il vede nimeni. Suspansul este din ce in ce mai mare 😛 😛 😛

12 gânduri despre „In asteptarea lui Mos Nicolae

    1. Multumesc frumos.
      Si pe mine ma emotioneaza mult sarbatorile.Imi amintesc de copilaria mea in care nu am prea avut parte de iubire si ma straduiesc sa nu fac aceleasi greseli, si sa le ofer copiilor mei toata caldura si iubirea pe care orice copilas o merita.
      Eu am ochii in lacrimi aproape zilnic in perioada asta, de fericire ca am ce mi-am dorit si ca imi pot bucura copiii.

    1. daaa,nu pot sa iti spun ce bucurie a fost pe ei si ce de exclamatii au scos cand au vazut ce au primit si in ghete si pe langa ele 😛 S-au trezit de la 6.00 😛
      Asta e adevarata fericire 🙂

Lasă un răspuns

