S-a nascut catelul meu frumos


Această prezentare necesită JavaScript.

Cu o saptamana in urma, catelusa prietenei mele din sat, a fatat 3 puiuti frumosi tare.

Ieri am fost sa ii vedem si, cum am uitat camera foto acasa, azi ne-am dus din nou si am tinut o adevarata sedinta foto.

Rebecca e foarte incantata, desi cand ii vede ce jucausi sunt, nu prea are incredere sa ia vreunul in brate. L-a tinut pe al nostru doar cateva secunde si in ultima clipa am reusit sa il prind , inainte sa ii dea drumul din brate 😛

Asa ca nu am reusit sa ii fac poza cu el.

Il mai lasam cu mamica lui un timp apoi, mai aproape de primavara, il vom lua acasa.

Zilele astea ne-a promis tati ca ii va face o cusca mica, pentru ca nici el nu va creste mare. Este un metis de pechinez.

Asa ca, atunci cand va veni in noua lui casa, sa fie primit asa cum se cuvine.

Acum nu stiu ce sa zic……………… cine e mai incantat de catel………….. copiii………… sau eu 😛 😛 😛

Mi-e drag de el de lesin.Mai ramane sa ii gasesc un nume si sa ma interesez de un cabinet veterinar bun ,la care sa ii facem si un carnet de sanatate si vaccinurile care trebuiesc facute, la momentul lor. 😛

Era cat pe ce sa uit. puiul meu este baiat, si este cel cu botul cel mai inchis la culoare cu dungulita alba pe mijloc.

14 gânduri despre „S-a nascut catelul meu frumos

  1. Daca iti sunt atat de dragi cred ca multe vizite o sa le faci pana la primavara. Sa va traiasca micutul si sa va aduca bucurii! PS Neaparat sa ii faceti deparazitare interna, imediat ce se poate, pentru ca multi catei au viermisori care se transmit de la mama la pui si sunt periculosi. Si pentru ei, si pentru voi. Daca mergi la medic o sa iti spuna si el.

    1. Sa fii sigura.Deja ii duc mamicii, la fiecare cateva zile, mancare, sa aiba laptic sa ii hraneasca.
      deparazitarea interna am inteles ca nu costa prea mult,asa ca le-o voi face la toti 3 puii.Chiar maine merg la un cabinet sa cer pastilutele,ca sa le am atunci cand vor avea 3 saptamani..
      Multumesc mult pentru informatii. 😛

  2. Ce frumoşi sunt! Să vă trăiască! Şi eu tot cu căţeluşi mă laud în ultima postare!
    Numai bine la toată familia voastră. N-am mai trecut de multă vreme pe aici şi tare mă bucur să văd ce mari s-au făcut copiii!
    Să fiţi fericiţi! 🙂

Lasă un răspuns

