Fulare chic


Pentru ca vin sarbatorile de iarna si cei doi Mosi pe care ii iubeste toata lumea, m-am apucat de facut fulare, pentru cadouri sau pentru cele care imi cer sa le fac ,pentru ele sau sa le faca, la randul lor,cadou.

Un fular si o caciulita sunt cadouri de sezon.Iar daca mai sunt facute si in culorile preferate ale celor carora le daruim,vor fi si mai apreciate.

Primul este pentru zana mea 😛

 

6 gânduri despre „Fulare chic

    1. Multumesc frumos.
      Asa cum iubesc sa gradinaresc de primavara pana toamna,la fel de mult iubesc sa crosetez si sa tricotez iarna.
      Eu nu as putea sta degeaba nici macar 5 minute.Cand e sarbatoare e un chin pentru mine,asa ca ori imi gasesc de facut cate ceva dulce in bucatarie,ori ma apuc de scos de prin dulapuri si fac ordine 😛

Lasă un răspuns

