Gradina la sfarsit de toamna


Această prezentare necesită JavaScript.

Hai ca am reusit pana la urma. Perseverenta este mama reusitei 😛

Asa arata florile din gradina mea acum, la final de toamna. Tare mi-ar fi placut ca macar asa sa fie pana la primavara, sa nu mai vad atat de multa zapada si sa nu mai fie atat de frig iarna. Offff

Dar, la iarna, voi sta in casa, voi trage perdelele si voi sta la caldura sa crosetez si sa tricotez. 🙂

11 gânduri despre „Gradina la sfarsit de toamna

  1. Victoria, eu nu stiu daca e de la tine sau de la mine, dar in blog-roll-ul meu nu te mai actualizezi.
    Imi apare tot postarea de acum o luna, astea doua deloc.
    Nu stiu cine te are in blog-roll, ca as fi verificat.

    PS Mai, dar ai niste flori… m-ai innebunit :))

    1. Multumesc frumos Iuliana.Florile le-am tot adunat in gradina din 2008,de cand ne-am mutat in sat,si pana acum.Si tot mai vreau :))
      Ma bucur ca s-a rezolvat cu blogrollul
      S-ar putea sa fi fost si din wordpress,ca eu de atunci,abia azi am reusit sa mai postez

    1. Multumesc frumos Dani.da,stiu ca va trece la un moment dat 🙂
      ma consolez cu gandul ca vara va fi lunga,la fel ca anul asta.Si profit de ocazie pentru a croseta cat mai mult 😛

  2. Asa am sa fac si eu la iarna, deja am inceput sa tricotez o caciula:)
    Si la mine tufafanicile sunt deosebite, chiar daca au avut de suferit din cauza secetei, dar sunt niste luptatoare.
    Pupici!

    1. Eu ador sa crosetez si sa tricotez,aproape la fel de mult cat iubesc sa gradinaresc.Asa ca nu ma voi plictisi,mai ales ca m-am si aprovizionat cu fire.
      Eu am udat toata vara gradina,zilnic.Nici nu as fi putut altfel la cat de mare este.Intr-adevar,sunt foarte rezistente,si frumoase acum.Te pupam si noi.

  3. tufanelele mele anul acesta au fost tare anemice, dar au compensat trandafirii – si acum am vreo 4 infloriti. la capitolul indemanare + rabdare stau prost spre deloc, asa ca airna va fi pentru citit, planuri, documentari. victoria, nu fi trista ca vine iarna, e doar un prag spre primavara:)

  4. Frumoasa gradina ta chiar si acum :). Trebuie si iarna, cand ai mai croseta daca nu am avea iarna. Se zice ca natura da ploaie si zapada pentru ca gradinarul sa mai faca si treaba in casa 🙂

Lasă un răspuns

