And the winner is………….. :)


Raspunsuri: 

1. sesenci – sendvis
2. bibibi – musca
3. o mezeie – o mizerie
4. posoc – prosop
5. pitic – laptic
6. ci – poftim
7. cu pașere – cu placere
8. tutuc – ciocolata 😛 😛 😛
9. pancunculu – pantaloni
10. eae tutuc – cereale cu ciocolata

Vasi – prima castigatoare 🙂

1.sandvis- da
2.albina-pe aproape
3.mizerie- da
4.prosop – da
5.piftie – hahahhahaha 🙂
6.merci – mai zice si la mrci tot ci asa ca e bine
7.cu placere – da
8. ori laptic, ori tuc biscuiti – nici una,nici alta 🙂
9.pantalon  – daaa
10.cereale cu laptic – pe aproape

Iuliana – a doua castigatoare

1. nu stiu – tot e ceva
2.musca?tantar? – da
3. mizerie – da
4.prosop – da
5.mic/mici – haha
6. mersi – ok
7. cu placere – da
8. nu stiu – nu conteaza 😛
9.pulover – hihi
10. aici ma dau batuta ) – aici rad eu 🙂

 

Simona Fusaru – a treia castigatoare

1. senvis – da
2. albine – tot pe acolo
3. o mizerie – da
4. prosop – da
5. pitic – ceva pufarine, pufuleti etc ce-au un pitic desenat pe punga? – hihihi
6. mersi – da
7. cu placere – da
8. laptic – da
9. hanorac – 😛 😛 😛
10. cereale cu laptic – pe acolo 😛

 

greenzonelife – ultima castigatoare

1. sandvis – da
2. albine – tot cu aripi,dar fara ac 🙂
3. o mizerie – da
4. prosop – da
5. paine – hihi
6. merci – da
7. cu placere – da
8. laptic – poate fi si cu laptic 🙂
9. pantaloni – da
10. cereale cu laptic – tot aproape

Va multumesc mult ca ati intrat in jocul meu.Mi-a facut o deosebita placere. Mi-ar fi placut totusi sa participe mai multi,macar asa, pentru amuzament 🙂

va rog sa imi lasati adresele pe mail si sa imi spuneti ce seminte va doriti de la mine. Daca doriti mai mult de 5 feluri, sunteti invitatele mele 😛

Gasiti lista in postarile mele sau in albumul de pe Sunphoto:

http://davidoctavian.sunphoto.ro/SEMINTE_LEGUME_-_DISPONIBILE

Cereti chiar daca scrie ca nu mai sunt.Am pastrat pentru voi 😛

 

 

 

29 de gânduri despre „And the winner is………….. :)

        1. Ma bucur.Astept sa imi spui ce iti doresti.Chiar daca scrie ca e epuizat,tu scrie acolo,ca iti pot trimite si din acelea cateva seminte.Am oprit mai multe. 😛

  1. 😀 😀 😀 ,ce tare,sincer eu la aceste raspunsuri sunt AS,numai ca am descoperit prea tarziu articolul tau! 😀
    Si eu inca ma confrunt cu Mario in pronuntia a tot mai multe cuvinte,desi fac zilnic exercitii in acest sens ,ma rog in limita a cat poate el sa aiba rabdare 😀 ,si tot nu reusim sa pronuntam corect 😀 .Cu toate acestea sa sti ca nu imi fac griji,chiar daca la gradi doamnele abia il inteleg,sunt sigura ca acesta perioada nu va mai dura mult timp,si astfel o sa-i ducem dorul.
    Este o scumpa printesa ta,si ma gandesc la cat este de haioasa cand pronunta aceste cuvinte ,eu ma uit la al meu,la unele cuvinte rad cu lacrimi,si vai ce serios este el 😀
    ,este cea mai frumoasa perioada a lor , dar si a noastra ca parinti.
    Numai bine Victoria,pupici de la noi !

    1. Stai linistita cu Mario ca isi va da drumul la vorba cand nici nu te astepti.Asa am patit si eu cu David.Iar Rebecca a inceput brusc sa vorbeasca de toate dupa ce mai intai ma ametise doar cu aaaa,aaaa,cand vroia ceva.
      David are 5 ani si inca nu il pronunta pe R,dar nu imi fac probleme ca exersam zilnic si il va pronunta pana la urma.
      Si mie imi place perioada asta.Toata ziua rad de pronuntia Rebeccai 🙂
      sa imi spui daca iti pot trimite Miercuri lastari de trandafiri de la mine.Sau joi,cand vrei tu.

      1. Da,cu siguranta va reusi sa vorbeasca corect,deja acum face foarte multe propoziti,nu pot spune ca pronunta tocmai corect,dar sunt foarte multumita de evolutia lui.

        Iti multumesc si pentru trandafiri,dar, mai ales pentru faptul ca nu mai uitat in aceasta privinta,din pacate nu am avut timp si de Blog in ultima perioada ,asa ca am ratat,mai ales ca in week-endul trecut am reusit si noi sa mergem la tara.
        Poate am norocul sa mergem saptamana viitoare,ca avem foarte multe lucruri de pus la punct pe acolo,oricum tinem legatura si de asta data o sa incerc sa te anunt din timp.
        Pupici.

          1. Din pacate nu stiu daca voi reusi sa ajung prea curand la casuta,daca mai ai un lastar din cel de dulceata trimit-el prin armata Romana,eu am sa-l pun intr-un ghiveci aici acasa,cred ca la caldurica se va dezvolta mai bine,iar in primavara asi putea sa-l transplantez la loc definitiv .Daca nu citesti mesajul saptamana aceasta si nu poti sa imi trimiti,de saptamana viitoare Gaby intra in concediu si nu se mai poate intalni cu Marius.Daca nu oricum ma ti minte cu el pentru la anul,va pup,numai bine.

Lasă un răspuns

