La noua gradinita


 

 

 

Am inceput gradinita intr-o noua locatie. Mai aproape de serviciul lui tati,la doar vreo 2 km, si cu program prelungit.

Este o gradinita noua,foarte curata si frumoasa. Asa ca si David este incantat, mai ales ca au si televizoare mari LCD in clasa si se pot uita la desene 😛

Astazi l-a dus tati si va sta pentru prima data singur, pana la 16.00 , va dormi si manca in alta parte si cu alte persoane decat  mami si tati. Sa speram ca va fi bine si nu vom avea probleme. Deocamdata e foarte incantat.Sper sa il si tina 😛

5 gânduri despre „La noua gradinita

  1. Mult succes David la gradi!
    Victoria unde draga mea e mai exact gradi????,este la UM la ai nostri!!,ca pe mine m-au terminat drumurile cu cel mic la gradi,nu mi l-au primit decat la gradinita armatei ca asta mic nu facea trei ani pana incepeau gradi si au zis ca nu il primesc,la gradinita armatei il primesc obligatoriu ca lucreaza gaby in armata,dar este foarte departe de noi.ufffff.Am gradi si langa blocul meu de cartier,am o promisiune dupa 1 octombrie,tot cu interventie numai sa am sansa sa renunte un copil, caci altfel nu se poate,locurile sunt full.
    Va pupic ,numai bine!

    1. E foarte aproape de serviciul lor.marius il duce si il aduce .Face 2 minute cu masina de la serviciu la gradi.Daca stiam ca ai probleme iti spuneam mai devreme poate reuseai sa il inscrii acolo

  2. Multumim pentru poza adaugata pe site, am descoperit-o cu placuta surprindere! Cu intarzierea de rigoare (!), pentru care ne cerem scuze, blogul dvs. figureaza in blogroll-ul nostru.
    Cu permisiunea dvs., am mai avea o rugaminte. Initial nu am precizat care anume sa fie linkul catre magazinul nostru, asteptand raspunsul dvs. de principiu. Ideea este ca ne-ar fi foarte util un link text „Livrare flori” catre pagina de index (http://www.florarieonline-altfel.ro).

    Toate cele bune,
    Floraria Altfel

Lasă un răspuns

