Baiatului meu, cu dragoste


In urma cu 5 ani, la ora 18.35 ai sosit pe lume si mi-ai adus bucurie in suflet. Ai venit atunci cand nimeni nu imi mai dadea sperante. Doar Sfanta Fecioara, care mi-a ascultat rugamintile.  Acum, am doua minuni acasa.

La multi ani iubirea mea! Alaturi de surioara ta, imi luminezi viata si ma faci cea mai fericita mamica din Univers.

Sa fii sanatos si sa ai parte de toata fericirea din lume!

Te iubim mai mult decat o pot descrie niste cuvinte.

10 gânduri despre „Baiatului meu, cu dragoste

Lasă un răspuns

