La joaca


Am atata treaba in casa,pe langa casa si in gradina,incat abia mai am timp sa intru pe net, si asta doar pentru a imi citi mail-urile si ce mai posteaza prietenii mei. De postat la mine pe blog nu mai ajung decat foarte rar.

Insa ma bucur ca am o gradina atat de mare, ca am atat de multe de facut in ea si nu ma plictisesc niciodata decat, cateodata, de buruieni 😛

Dar ne facem timp ca, de cate ori mergem in Bucuresti cu treburi, sa ducem copiii in parc.

Pacat ca Oraselul copiilor este inchis de atata timp si ca oricum ar fi, e aproape la fel ca acum 20 de ani 😦  David isi doreste de mult sa se mai dea in masinutele electrice, dar slabe sanse.  Oricum, copiilor le trebuie atat de putin ca sa fie fericiti incat nu ne este greu deloc sa ii multumim. Asa ca o plimbare intr-un parculet , o inghetata, o jucarie si o prajitura, pot face minuni.

In curand va incepe gradinita si nu va mai avea atat de mult timp liber, asa ca mai profitam de zilele frumoase.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

