Flori de Septembrie


Aproape zilnic stau 1 sau 2 ore in gradina sa ud. Ba la legume, ba la flori. Cu asa seceta, cu siguranta nu ar mai fi fost nimic in gradina daca nu as fi udat.

Oricum trandafirii au suferit foarte tare din cauza caldurii.Degeaba ii udam seara sau dimineata foarte devreme ca, pana la pranz, se incingea aerul atat de tare incat bobocii nu aveau putere sa infloreasca, si nici frunzele sa mai creasca. Asa ca au cam ramas desfrunziti si fara flori.

Acum insa, de cand s-a mai racorit, cei mai multi au inceput sa faca iar boboci si frunze si sa ma bucure iar cu florile lor. Cel galben din poze este Candle Light. L-am cumparat anul trecut si imi place enorm.

La fel de mult imi plac si Ochiul boului. Am semanat semintele foarte tarziu, din cauza ca nu le mai gaseam 🙂

Le-am gasit prin Mai si, desi nu ma mai asteptam sa mai rasara, am umplut gradina, ca tot aveam o punga plina si, decat sa le arunc, am zis ca mai bine le imprastii peste tot. 🙂 Mi-au facut o mare bucurie cand am vazut ca au rasarit si acum au inceput sa infloreasca, iar spectacolul oferit este unul extraordinar.

Această prezentare necesită JavaScript.

20 de gânduri despre „Flori de Septembrie

    1. Ba da.Doar ca iarna trecuta i-am dus la soacra mea ca la mine ar fi inghetat,ca stateam in casa veche si nu aveam spatiu,iar ea i-a tinut in debaraua de pe hol,pe raftul cel mai de sus,adica la caldura.Si s-au uscat 😦
      Nu m-am suparat,ca am soacra buna,si ea saraca s-a gandit ca sa nu inghete daca ii tine pe balcon :))
      Asa ca s-au dus
      Dar incep sa strang iarasi 🙂 ca sunt prea frumoase.

      1. Da, sunt superbe ale tale, și eu am avut dalii (nu minunății de-alea ca ale tale ci din alea micuțe, multicolore- erau foarte frumoase!) dar la fel, nu au rezistat toți bulbii, deși ai mei au stat în beci, la 10 grade aproximativ…Am citit că trebuie ținuți în nisip ca să nu se usuce.

        1. am mai tinut intr-un an si in nisip,dar cred ca fost putin umed ca am pierdut cativa bulbi.
          Sunt dificile la pastrat peste iarna dar,oricat as zice ca nu mai iau,tot nu ma pot abtine si cumpar in fiecare an.Sunt mult prea frumoase.

  1. Ce culori frumoase la tine in gradina, Victoria !
    Si mie imi plac daliile si ochiul boului, iar trandafirul e superb. Bravo !
    O sa vezi, ca acum, ca s-a mai racorit, o sa le mearga bine frumosilor tai 🙂

    1. Multumesc Dani.Sa stii ca au inceput sa faca o multime de boboci trandafirii,iar celelalte flori au inceput ,in sfarsit,sa infloreasca frumos.Sper sa dea si o ploaie ca udatul cu furtunul nu face fata si nici timp nu am mereu sa o fac.Nu a mai plouat de la jumatatea verii 😦

  2. Superbe florile din gradina ta, se vede in tot ceea ce faci munca si pasiune!
    In acest week” sper sa ajungem si noi la tara,dar,..doar sper „!!!,nu am mai fost de mai bine de 2 saptamani si cu siguranta sunt si destule de facut.
    Cel mai mult merg sa ud ,ca au cu siguranta nevoie,si apoi sa verfic butasi de trandafiri sa vad daca mi-au rezistant neudati atatea zile 😀
    Numai bine Victoria!

      1. Nu stiu ce mai fac catelusii saraci ca de cateva saptamani nu am reusit sa ajungem la tara,si vecina zice ca nici la gard nu vin sa le dea sa manance.Gaby a fost in week de servicu,apoi si eu cu scoala si nu mai reusim sa ajungem.Astazi trebuia sa mergem,numai ca la oprit la Funeraliile de pe Ghencea,ca Unitatea lor este detasata la asta,asa ca a fost si azi si se mai duce si maine, si offffffff ce ma mai enervez eu , dar, degeaba.Sper ca vom ajunge wwek-ndul viitor,dar,,,,doar sper 😀

          1. Pai acum este perioada cand este detasata Unitatea lor,cand moare cineva indiferent de Um sunt detasati sa participe obligatoriu,a avut noroc ca nu la chemat pe Marius,pe gaby la prins ca a fost de serviciu.Cica acum au fost la un coleg de 20 ani ,doamne fereste si maine trebuie sa mearga la altcineva offffffff.

            Si noi va pupam,si succes si voua la gradi!

          2. wow,saracul de el.
            Pai Marius tocmai ce a iesit din serviciu ieri dimineata si cred ca de asta nu l-a chemat.
            Multumim frumos.
            Am emotii cu gradi ca anul asta e cu program prelungit si sper sa fie bine.David nu prea este fan al statului cu alti copii,in detrimentul statului acasa 🙂
            Dar se va obisnui,ca nu are incotro 🙂

    1. Crede-ma ca nu prea am timp nici sa imi trag sufletul acum,toamna.Am foarte multe de facut si in gradina si in casa cu conservele.Dar imi fac timp sa fac cat mai multe poze pe care le voi savura in tihna,la iarna 😛
      Mie mi-ar place sa mai trag de timp sa ma mai bucur de vremea calda.

  3. Buna ziua , felicitari pentru blog. Plantele sunt si pasiunea mea, si cred ca va-ar place si blogul meu:

    \www.amenajarigradini.blogspot.com

    Mi-ar face placere daca ati fi de acord sa facem un schimb le link-uri. Multumesc

Lasă un răspuns

