Ce as vrea in gradina 2013


o parte din ceea ce imi doresc in gradina de anul viitor:

 

 

 

15 gânduri despre „Ce as vrea in gradina 2013

  1. Este un proiect maret si iti urez bafta!!!
    Mie asa de mult imi place sa imi fac planuri noi….asa am motiv sa astept urmatorul sezon gradinaresc.
    Altoitul este o delicatesa si mi-as dori sa ii aflu tainele.
    Pup!

    1. Multumesc.Imi doresc sa fac atat de multe incat ar trebui ca ziua sa aiba vreo 50 de ore iar vara vreo 12 luni 😛
      Si eu la fel sunt.De toamna pana primavara imi fac planuri,schite iar din primavara pana toamna am atata treaba incat nu reusesc sa fac nici un sfert din cat mi-am dorit.
      Dar ma gandesc intotdeauna ca mai vine un an si poate voi reusi 🙂
      Bine ca am unde si ca pot 🙂
      Vorbeam astazi cu baiatul meu (mai are 2 saptamani si face 5 ani), care ma intreba ce se intampla daca cineva isi rupe coloana. Explicandu-i, ma gandeam cu groaza, ca daca as avea ghinionul sa raman intr-un scaun cu rotile, cea mai mare nefericire a mea ar fi ca nu as mai putea gradinari asa cum imi place.
      Si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt……….inca, sanatoasa si ca le pot face pe toate in timp.
      si mie mi-ar place sa invat sa altoiesc,mai ales ca am lamaiul ala al meu care deja are vreo 11 ani si mi-ar place mult sa il vad cu flori si fructe pe el si sa stiu ca e numai meritul meu 😛

  2. Victoria, nu as vrea sa te dezamagesc, insa, capsunele alea, ardeii aia nu au nici-un gust, crede-ma.Cred ca sunt crescuti artificial, doar aspectul este de ei.
    Apoi, e vorba si de conditiile climaterice, la noi verile nu mai sunt temperate ci desertice, nici macar cum am gradinarit pana mai ieri nu mai avem norocul sa o facem, daramite in stilul vazut in poze….
    Apoi este vorba de soiuri, ori soiurile gustoase nu prea sunt si aspectuoase.Am sa pozez eu merele de aici care-s ca de sticla insa mai mult de unul nu pot manca, au un gust fad.
    Tot ce-ti doresc eu este ca planurile tale sa corespunda cu v remea de la noi din tara, sanatate (nu mai vorbi despre nen orociri, te rog 😦 ) si sa fii bucuroasa de realizarile tale de pana acum, ca nu-s putine.
    Bye, bye!

    1. Buneinteles ca sunt bucuroasa de realizarile mele si ii multumesc Lui Dumnezeu pentru tot ce am.Asta nu inseamna ca nu vreau sa fac si mai multe. Nu vreau sa am mai mult, ci doar sa realizez mai mult. :Pla legume depinde. Eu am luat seminte din afara cu ajutorul unor prieteni si vreau sa iti spun ca multe dintre legume au un gust extraordinar.Sunt convinsa ca cel mai mult ,la rezultatul final,contribuie modul de ingrijire a lor. De exemplu vinetele albe pe care prima data la tine le-am vazut si tu mi-ai daruit seminte 🙂 Sunt excelente.Acum am si lungi si sunt la fel de bune.Dar, daca as fi stropit cu chimicale de boli si daunatori, sunt sigura ca nu mai aveau acelasi gust in farfurie.
      Iti dai seama ca ce e in filmuletele astea,imi doresc sa experimentez. Daca nu iese,asta e 🙂 Dar macar sa incerc si eu.Tot am timp berechet 😛

    1. Multumesc.Ma bucur ca exista doritori 🙂
      De ce sa nu doresc sa fac ceva mai mult? Voi da la prieteni si la neamuri,ca am destui 🙂
      Daaa,chiae exista Zanul 😛 E baiatul meu care ma intreba mai demult: Mama ,daca Reby e Zana zanelor, eu cine sunt?
      Si atunci l-am inventat si pe Zanul zanilor 😛 😛 😛 sau ii mai zic Fat frumos 🙂

Lasă un răspuns

