24 bis


Pentru ca am uitat sa scriu despre cateva soiuri de tomate cu adevarat frumoase si gustoase din gradina mea,  mai fac un post 😛

Deh, la batranate mai si uiti :)))

Astea sunt Plum Lemon. Niste tomate cu forma frumoasa, foarte productive, destul de rezistente la boli, cu foarte putina zeama. Eu am taiat cateva ieri, rondele subtiri, alaturi de altele cherry, pentru a le usca si prepara apoi cu usturoi, busuioc si ulei de masline, asa cum am vazut pe blogul Elisei .

Acestea, sunt un soi care m-a impresionat prin forma, culoare, de un portocaliu superb,  si gust. Sunt excelente din toate punctele de vedere.  Au savoarea si consistenta pepenelui galben.

Tigerella sunt un soi de cherry care, spre deosebire de Cherry Kumato, nu cresc foarte inalte ca si plante, dar sunt la fel de productive si gustoase. Putin mai tari decat Kumato cherry , eu le-am feliat tot pentru experimentul meu de rosii uscate la borcan.

Sunt mai rezistente la seceta si la boli decat Kumato cherry.

Daca ati mai vazut vreun soi despre care nu am scris si vreti detalii, spuneti si voi scrie tot ceea ce m-a impresionat sau nu la acele tomate.

11 gânduri despre „24 bis

  1. Superbe toate!
    Referitor la depistarea unui soi pe care l-am vazut si nu ai dat detalii,hai ca mai facut sa rad,pai la cate foto ai postat tu acolo si in 24 si urmarea in 24 bis,ca iti fug ochi ce sa mai ai timp la detalii,detaliezi poate tot tu mai tarziu cand observi, ca eu sincer mai ales ca sunt si multe si nu le cunosc habar nu am sa cer detalii suplimentare 😀
    Astea Tigrella mi-au placut si mie dar si Kumato ,am retinut macar la ele ca Tigrella sunt mai tari, si cred ca sunt super bune de pus in suc de rosii pentru iarna.Daca incerci sa faci uscate sau ai pus la uscat din ele sa imi spui si mie cu ce soi ti-a reusit,ca eu pana acum am tot incercat si doar la cele rio grande au iesit asa mai bine.
    Pupici multi si spor la conservat!

  2. Atunci cand inchei recoltatul semintelor ,propun un schimb de seminte.Am cateva soiuri interesante.Nu retine seminte din hibrizi deoarece vei obtine plante cu caracteristici diferite (caracteristicile soiurilor ce au fost folosite la obtinerea hibrizilor respectivi).Semintele se retin doar din soiuri.Daca ai plante bolnave ,evita sa retii seminte (riscul de a propaga boala in anul viitor).BAFTA!

    1. Sigur ca as vrea,multumesc 😛
      Stiu ca cele de la hibrizi nu se opresc 🙂 Am incercat cu niste ardei grasi superbi,luati din supermarket si mi-au iesit niste amarati 😦
      Intotdeauna iau semintele de la primele legume coapte,care sunt si cele mai mari si,fiind la inceput de sezon,intotdeauna sunt foarte sanatoase.

  3. ah, am si eu viemele ala verde la rosiile de pe terasa. am prins unul, l-am aruncat de la etaj 🙂 si am crezut ca am scapat. nici vorba. azi am gasit alte rosii cherry facute praf! 😦

Lasă un răspuns

