Cea mai urata aniversare


Azi implinesc 39 de ani.Mi-ar fi placut ca, pe langa urarile celor dragi, sa primesc si o veste minunata. O asteptam cu sufletul la gura.

Din pacate, vestea s-a dovedit a fi un cosmar de care nu mai scapam. Si mi-e teama ca se va repeta istoria si, incet, incet ne vom intoarce la ce a fost acum 22 de ani.

Imi doresc sa fi plecat din tara asta, sa nu mai aud vreodata de ea si de cei care o distrug.

 

 

 

17 gânduri despre „Cea mai urata aniversare

  1. Si mie imi pare rau ca nu am plecat in anii 90. E o tara care-si duce o cruce grea de mii de ani. Si fara speranta mantuirii.
    La multi ani! Noi trebuie – o data in plus – sa supravietuim.

    1. Iulia,mare dreptate ai. Zau daca nu am momente in care ma intreb cu ce am gresit de m-am nascut in tara asta.
      Dar pe urma, tot eu ma consolez si imi spun ca as fi putut sa ma nasc in Mozambic 😛
      Multumesc.

  2. La mulți ani cu sănătate! Subscriu la tot ce ai spus și dacă nu ar fi prea târziu, aș mai putea adăuga multe altele. E rău de noi și e păcat. În țara asta s-a dus totul de râpă, din păcate e mai rău decât în urmă cu 22 de ani, acum este și haos, scandal, trândăvie multă, batjocură și sfidare față de orice normă/lege, ohooo, multe ar fi de zis!!!

  3. Eu acum am vazut postul acesta,nici notificare nu am primit pe e-mail.
    Chiar daca iti postez mai tarziu,iti urez din tot sufletul sa fi sanatoasa,sa te bucuri in continuare de familia ta frumoasa,si sa iti reuseasca tot ce iti propui pe viitor .
    La multi,multi ani Victoria!
    Pupici multi.

  4. Doamna,
    Am ajuns aici din intamplare (oarecum pe filiera seminte Maria)
    Cu intarziere de trei saptamani (dar inteleganu-va) -va rog sa primiti acest link nefolositor alinator.

    Cu aleasa intelegere,

    Cristian Dumitrache

Lasă un răspuns

