Mergem sa udam gradina


Pentru ca am ajutor de nadejde, nici nu imi mai fac griji pentru gradina mea,care este cea mai frumoasa de cand zana zanelor sta cu furtunul in mana.

La fel si acum, pentru ca deja a inceput sa bata vantul si sa se mai racoreasca, vom iesi afara, si vom uda gradina.

Sau…………… zana va uda, iar eu voi face poze 😛 😛 😛

iar David e cu indicatiile 😛 😛 😛

6 gânduri despre „Mergem sa udam gradina

  1. Ce mult imi place gradina ta,mare curata si cu de toate,la asa volum mare de munca este bine ca ai si ajutoare,puiuta voastra o mosteneste pe mami””,v-a duce traditia mai departe,dragostea pentru natura si o viata sanatoasa.

    Ps,am observat un lucru, Rebecca are cel de-al doilea prenume ca fetita mea,Karina – Andreea asa ca de sf Andrei facem tortul impreuna pentru buburuzele noastre,macar virtual 😀

    1. Multumesc maria.Sa stii ca nu toata e asa de curata.Am si buruieni destule,desi ma straduiesc sa le tin in frau cat pot.Oricum,prefer asa decat sa dau cu chimicale.
      Wow.nu stiam ca sunt tize fetele noastre.Bineinteles ca vom sarbatori impreuna,macar pe net , daca nu putem altfel 😛
      Va pupam

    1. Mutumesc frumos.Zana este mascota mosiei 😛 O fotografiez aproape zilnic 😛
      Cred ca tocmai din cauza ca nu e inghesuita nici bolile nu „se inghesuie” sa o atace 🙂

Lasă un răspuns

