Tomatele mele – Galbene


Pozele mele :

Această prezentare necesită JavaScript.

Poze net:

Azoychka:

Orange Banana:

Yellow stuffer:

Mai am unele rotunde medii de la Elisa, cele primite de la Maria de la Banca de Gene din Suceava, si inca unele nu prea mari,cu varful ascutit.

Dintre toate, cele mai gustoase si mari sunt Azoychka. Sunt si cele mai zemoase rosii galbene pe care le-am mancat vreodata.

Cele cu varful ascutit sunt cu putina zeama, cele Stuffer sunt goale pe dinauntru,ideale pentru umplut, iar Banana inca nu s-au copt sa va spun cum sunt 🙂

5 gânduri despre „Tomatele mele – Galbene

  1. Ehe,…asa mai da,trecea vara si noi nu mai vedeam Victoria gradina ta!
    Ai atatea minunatii prin gradina si le ascunzi de noi,stiu ca ai foarte multa treaba si eu sunt la fel,dar asa printre picaturi acolo o poza doua mai poti pune.
    A…….,si sa nu uit ai un look super fain la blog,imi place tare mult ,primitor aerisit,iar zana ta ne v-a incanta cu privrea ei dulce ori de cate ori te vom vizita.
    Sa aveti o saptamana minunata!!
    Va pupic.

    Ps,vezi ca am atasat poze noi cu catelusii la post!

    1. stai ca inca nu am terminat.Inca mai caut o tema de blog care sa ma multumeasca 😛
      Da,am multe chestii noi si interesante in gradina.Timp mai mult imi trebuie sa le ingrijesc si sa scriu despre ele.

  2. A si am uitat sa te intreb de soiul Azoychka,sunt mari ca cele de la banca de gene care ti le-am trimis, sau sunt mai mici?!!
    Vad ca acestea sunt un galben pai,cele de la BG sunt mai mult portocalii,oricum anul acesta vom avea cu siguranta de unde face sosurile noastre exotice 😀

    1. Azoychka sunt mari.Cred ca daca le ingrijeam si mai bine decat am facut-o,aveam si de 500 grame rosia.Da,asa e,sunt un galben mai deschis.

  3. Feteasca alba este un vechi soi romanesc, prezent de foarte mult timp in cultura si bine adaptat conditiilor de clima din podgoriile tarii noastre. Se crede ca a fost obtinut prin selectie populara din soiul Feteasca neagra. Este soiul care detine in viticultura romaneasca cele mai mari suprafete (peste 23.000 hectare). Datorita valorii sale, se cultiva in majoritatea podgoriilor, mai ales in cele din Moldova si Transilvania. Produce vinuri seci sau demiseci, cu continut echilibrat in alcool (tarie 11,5 – 12°) si aciditate, caracterizate prin mare finete. La Cotnari, din soiul Feteasca alba se obtin, in anii favorabili, vinuri demidulci si dulci naturale prin vinificare separata sau intr-un sortiment devenit traditional. Este bine apreciata calitatea vinurilor de Feteasca alba obtinute in podgoria Tarnave (la Blaj, Jidvei, Medias), precum si in podgoriile Alba, Aiud, Lechinta, Iasi, etc.

Lasă un răspuns

