Sarut-mana pentru masa


Azi ne-am trezit devreme. Eu la 4.30 ,apoi Marius la 5, dupa care , la 6 , i-am trezit si pe copii sa il ducem pe tati pana la Ghimpati sa plece la serviciu, ca sa ne lase noua masina.

Bineinteles ca zana mea , dupa ce s-a trezit zambitoare si vesela ca pleaca la plimbare cu masina, la intoarcere a inceput sa se supere din orice si sa nu ii mai convina nimic, obisnuita fiind sa se trezeasca cel mai devreme la 8. Cu greu am reusit sa fac ordine in casa, din cauza ca zana mea era mofturoasa si din 2 in 2 minute vroia sa o iau in brate , ba sa o pup, ba sa ii sterg nasul, ba sa ii sterg ochii. Suspina de mama focului si imi spunea: „mami,chichii ( ochii)”  „mami, tutuu (suflu)”:P Dupa ce am reusit sa termin treaba si sa imi linistesc printesa, la 9 am iesit in gradina. S-a jucat cu David,a alergat prin gradina si s-a umplut de noroi de pe unde am lasat eu furtunele pe santuri. Dupa ce am legat rosiile, am mai pus araci la soiul Roma(determinate), pe care le lasasem fara, dar, de la greutatea rodului si de la apa de pe santuri aproape ca se culcasera la pamant, am spalat copiii si am plecat in casa. Am pus sa mancam si mi se parea mie ca, desi David avea aceeasi energie debordanda pe care o are intotdeauna, Rebecca era cam tacuta. David se tot prostea la masa, vrand sa o atraga si pe ea sa il copieze, dar zana isi vedea de treaba ei si abia daca ii arunca din cand in cand cate o privire. Si-au terminat ciorbica si, dupa ce le-am pus in farfuriute cate o clatita cu gem de coacaze, am intrat in camera sa pregatesc pernele pe pat pentru somnul de pranz. Dupa un minut David zice: „Mami, Rebecca vrea sa doarma.” Zic:”Bine mami, lasa ca vin eu imediat sa o iau. Si doar ce zic si am si intrat in bucatarie. Dar zana mea deja dormea bustean. Nu i-a mai trebuit nici  clatita, din care doar a apucat sa muste o data si a razbit-o somnicul 😛 Adevarul este ca treaba in gradina te epuizeaza 😛 😛 😛

6 gânduri despre „Sarut-mana pentru masa

  1. Buna dimineata. Noi abia acum ne-am trezit, tati inca doarme ca merge pe noapte. Eu repede ma spal pe par si ii dau sa papa peste o ora apoi mergem la o plimbarica ca trebuie sa cumpar 3 cutii de Aptamil si bebanthen ca suntem pe gatate. Mai tarziu ma duc si eu iarasi la cumparaturi sa iau niste ingrediente pentru pizza ca maine vine o verisoara sa o vada pe Ama. Ioi bine ca mi-am adus aminte trebuie sa pun si la spalat…inca nu m-am trezit total. Pupici si o zi insorita si placuta si un weekend minunat.

Lasă un răspuns

