Avem pisicuta


Această prezentare necesită JavaScript.

26 Iunie 2012. Ne-am trezit ca in fiecare dimineata.Eu prima,pe la 4.30, ca sa ud gradina pana  la 6.00, cand s-a trezit si Marius sa plece la serviciu.

Copiii s-au trezit la 8.le-am dat sa manance si,pe la 9,am iesit la gradina.Nici nu am ajuns bine la foisor (pe care, intre timp,l-am transformat in magazie) ca am si auzit un mieunat subtirel. Mi-am dat seama ca e un pisoias, asa ca ne-am apucat sa il cautam .Nici nu am zis de doua ori „pis-pis” ,ca am si vazut cum o ia la goana spre noi o pisicuta mititica, neagra cu pete albe care s-a si pus pe mieunat si alintat. Copiilor le-a placut atat de mult incat am hotarat sa o pastram.Asa ca am si botezat-o, dupa ce m-am lamurit ca e fetita (as fi preferat baiat,dar o voi steriliza) si i-am pus numele Pepsi.

Desi , cand am gasit-o, era tare slabuta, acum deja are burtica si nu ii mai ies oasele in evidenta. Si,chiar daca a sarit de cateva ori pe pervazul ferestrei de la bucatarie si mi-a daramat cateva ghivece cu achimenes, noi tot o iubim.Si am eliberat si pervazul, pentru ca am priceput ca acolo sare ori de cate ori vrea sa o hranesc 😛 sare pe pervaz si zgarie usor peretele uitandu-se inauntru, pana o aud si ii dau sa manance. In rest, leneveste tolanita pe o banca.

11 gânduri despre „Avem pisicuta

  1. Sa va traiasca Pepsicuța!Fetele sunt mai harnice si mai atasate de casa si stapan.Eu de cate ori am avut motanei, au disparut prematur, probabil pieriti in lupta intre motani sau motani cu caini ,pe undeva.

    1. Aha,mersi de informatii.Nu stiam ca e prima noastra pisicuta.
      Si sa stii ca are dreptate.Nu pleaca deloc…. deocamdata 😛 . Sta ori in fata casei pe banca,ori se duce in gradina si se tolaneste undeva la umbra.dar cum ma simte, imediat se tine dupa mine oriunde as merge 🙂 Mi-e tare draga

  2. Locul oricarui ghiveci/jardiniera tinde sa fie ocupat prin rasturnare de prima pisica aparuta in zona in discutie.:) (Cand i-am pus Mashei numele, am votat cu totii democratic; pe lista era si varianta Pepsi).
    Acum, fara gluma, vei fi surprinsa de cat de multe poate oferi o pisica. Ma bucur pentru tine dar mai ales pentru ei mici. Sa va traiasca!

  3. Ehee, noi avem iepuraș, câine și un pește (din 11 anul trecut!)! Din același motiv de copil iubitor de animale! Și mai vrea ea și alte animăluțe dar nu se mai poate deocamdată. Îmi dau seama cam ce joacă e pe ai tăi cu mâța! Să vă trăiască și să vă ferească gospodăria de șoareci!

    1. Multumim.Sa va traiasca si voua animalutele. La mine treaba e ca eu imi doresc cel mai mult animalute in curte :))) Rebeccai ii plac toate si le-ar pupa pe toate.Lui David insa ii este teama de ele.Abia de s-a invatat cu pisica dar,daca il ia prin surprindere,se sperie si tipa 😛
      Insa imi doresc anul asta macar un catelus.Unul de talie mica,sa se invete cu copiii si invers.Apoi o sa mai iau si niste perusi,iar in gradina pasari de curte 🙂 Sa fie Ferma vesela 😛

  4. Se pare ca in acest an este anul adoptarilor ,si noi in acest an suntem norocosi cu o pisicuta Fulga dar si cu catelul Tedy.
    Sa va traiasca pisicuta,cred ca copii sunt super incantati de animalut,ai mei ar baga animalutele si in casa,numai ca nu le dau voie.
    O saptamana minunata Victoria!

Lasă un răspuns

