Sotului meu, cu dragoste


In curand se vor implini 17 ani de cand te-am vazut prima data, si tot atatia de cand m-am indragostit de tine. Si inca nu mi-a trecut 😛

La multi ani, dragul meu! Sa fii sanatos si sa ne fii alaturi asa cum ne-ai fost intotdeauna, plin de rabdare, intelepciune si dragoste.

Te iubim din toata inima!

El este sotul meu , de care sunt extrem de mandra si mai indragostita ca oricand.

14 gânduri despre „Sotului meu, cu dragoste

  1. Sa aveti impreuna cat mai multi ani frumosi ,sanatosi si plini de impliniri!
    La multi ani si frumoasei voastre,care a crescut ca in povesti!

  2. Sa va dea bunul Dumnezeu tot binele din lume!!!!LA MULTI ANI!!! inca o data si sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!!!va pupam!!!

  3. 17 ani sunt doar inceputul, dupa ei urmeaza o viata:)
    la multi ani zanei voastre, la multi ani domnului si stapanului tau, sa te bucuri mult de ei si… distractie placuta duminica.

Lasă un răspuns

