Tortuletul


Pentru ca abia Duminica vom petrece, ca sa facem 2 in 1, adica sa sarbatorim si ziua sotului meu care va fi maine, ieri am facut doar un mini tortulet. de fapt, mai mult un fel de tarta, ca sa marcam totusi momentul si sa ii cantam zanei La multi ani, asa cum trebuie.

Am facut blatul ca de savarina, insiropat bine, am pus deasupra dulceata de capsuni si coacaze apoi am acoperit cu tort-jelee de la Dr.Oetker, iar deasupra am ornat cu frisca. Copiilor le-a placut.

12 gânduri despre „Tortuletul

  1. M-a socat fotografia asta cu copiii! Pur si simplu nu mi-a venit sa cred cat de mult au crescut!
    Sa-ti traiasca zâna, sa fie sanatoasa, desteapta, norocoasa si iubita, ca vad ca frumoasa e, nu e nici un dubiu!
    Si zânului la fel, ca nici cu el nu stau treburile altminteri 😀

  2. Sa va traiasca, sa va aduca numai impliniri, iar Dumnezeu sa le de-a sanatate si sa ii protejeze mereu. Va pupam si va imbratisam cu drag.
    Sa nu uitam de tati ” La multi ani si multa sanatate!”

    1. Multumim tare mult Vero.Va pupam si noi cu mult drag.Duminica facem petrecere mare si ii asteptam si pe Stefi,Marius si Andrei.Era frumos sa fiti si voi 😛
      Multumim si pentru tati 🙂

  3. Victoria ,Dumnezeu chiar va iubeste!
    Sunteti o familie frumoasa,chiar daca uneori datorita unoi oameni rai fara morala si suflet,v-au facut sa treceti prin momente urate,ati stiut sa scoateti tot ce este mai frumos din voi si sa mergeti mai departe.
    Tot ce este mai important in viata este familia,o familie unita ne face sa trecem peste orice,sunteti un exemplu pentru multi tineri,pentru tot ceea ce ati facut si faceti.
    Va doresc tot binele din lume,si sa ramaneti la fel de veseli si frumosi.
    La muulti ani lui Marius!

    1. Multumim tare mult Maria.Asa este.Am noroc de un barbat cu multa rabdare si foarte intelept si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta……………….si mie ca am fost incapatanata sa pun mana pe el 😛 😛 😛

Lasă un răspuns

