Trandafiri


15 gânduri despre „Trandafiri

  1. Tema Life in picture se refera la minunile din gradina . Eu la toate si la orice m-as astepta de la gradina mea , dar o aparitie mica, venita nici nu stiu de unde, care am aflat ca se numeste floarea pastelui , varianta alba (pentru ca exista si galbena, mai multe detalii puteti gasi aici ) m-a surprins placut. Pentru mine orice pitica sau gigantica , frumoasa sau modesta , nou aparuta in gradina este o bucurie si o surpriza placuta, o mica minune.

  2. azi te-am descoperit.imi place tot ce-am vazut aici ,avem pasiuni comune ,si eu am o gradina cu flori si legume pe care le ingrijesc cu drag, am sa vin in vizita mereu de acum iau enrgie pozitiva de aici,daca vrei sa vezi gradinuta mea intra pe cristinaa, sunphoto.ro primavara 2012 sper sa-ti placa daca ma vei vizita. sa ai spor in toate!!! cristina

    1. Bine ai venit Cristina.Ma bucur mult ca iti place blogul meu.Bineinteles ca te voi vizita.Am si eu album pe Sunphoto. DavidOctavian.sunphoto.ro 😛

Lasă un răspuns

