Rosa Gallica Versicolor-Rosa Mundi


Este un trandafir minunat, rezistent la boli, cu un parfum destul de puternic si cu o crestere de pana la 2 metri inaltime. La mine este abia in al 2-lea an si va trebui sa ii pun repede un suport, pentru ca greutatea florilor face ca lastarii sa stea pe pamant.

Infloreste de obicei la inceput de Iunie ,iar florile tin cam 3 saptamani. Acum a inflorit mai devreme datorita caldurii nefiresti.

Este minunat in gradina si, mai ales, este rezistent la boli si daunatori, deci ideal pentru cei ce vor o gradina bio.

9 gânduri despre „Rosa Gallica Versicolor-Rosa Mundi

  1. E superb! Ai flori extraordinar de frumoase! De fapt toata gradina e foarte ingrijita si se vede ca muncesti mult in ea. Mi-au placut mult caldarusele, o sa caut si eu seminte.

  2. Ce frumosi sunt ,si eu sunt fericita ca s-au prins si ai mei pe care i-am cumparat,nu stiu ce soiuri sunt dar sunt bucuroasa ca voi avea si eu trandafiri.
    La toamna insa am sa pun mai multi,imi vor aduce in toamna niste cunostinte butasi pe care ii voi pune sub sticle,sper ca se vor prinde macar jumatate dintre ei.
    Pana atunci ma bucur de trandafiri dupa blogurile voastre!

      1. Multumesc frumos esti o scumpa,daca mai ai la toamna imi poti trimite si mie,acum trebuie sa vad ce poti sa iti dau la schimb pentru asta.
        Cu florile stau mai prost la acest capitol,ma intrebam daca nu vrei sa iti dau catva puiuti de liliac fac florile mov si sunt foarte placute la miros.Binenteles o sa-i primesti tot prin armata romana!
        Eu usuc aceste flori de liliac si le pun in saculeti de panza printre haine si isi pastreaza mirosul mult timp.
        Iti doresc o zi frumoasa si plina de pace sufleteasca.
        Hristos s-a Inaltat!

          1. Vedem noi ce iti dau la schimb pana in toamna de la mine.
            Intodeauna cand primesti ceva trebuie neaparat sa dai ceva in schimb si altfel vei avea noroc cu ce ai primit si invers.
            Asa este la noi,asa ca vrand nevrand va trebui sa iei ceva de la mine la schimb ca altfel nu pot sa primesc 😀

Lasă un răspuns

